Üzemeltető: Blogger.

MAC szerzemények


Nem bírtam magammal és a december végi 20 %-os akció közepette leadtam egy újabb online MAC rendelést. Az előző szerzeményeim nagy részét napi szinten használom, és szerettem volna a mostani rendelésnél is tartani, hogy praktikus, kihasználható termékeket vegyek, amelyek nem fognak a fiókban sínylődni, mert ennyiért pénzt nem szeretnék ilyen termékeket venni. Nem szeretném elkiabálni, de azt hiszem sikerült.

A kiindulási alap a Pro Longwear korrektor egy újabb árnyalata volt. Az NC20-at előzőleg vásároltam meg, és azt kell hogy mondjam, a legjobb korrektor, amit valaha használtam, messze mérföldekkel lehagyja az összes többit, viszont az árnyalata kezdett elütni a bőrömtől. Sokat gondolkoztam, hogy a világosabb sárgásabb árnyalat, az NC15 legyen (ami a MAC-nél kissé ellentétesen a NC=neutral cool), amelyet melegebb, sárgás bőrtónusra ajánlanak, vagy az NW20, amely szintén világosabb, viszont hidegebb, rózsaszínes bőrtónusra ajánlott. Tudom jobban tettem volna, ha besétálok egy MAC-be és megnézem, de így a két ünnep között ezt esélytelennek tartottam. Hosszas mérlegelés után győzött az NW20, és ez most pont a tökéletes árnyalat, remélem még világosabb már nem nagyon leszek. A választás közepette rá kellett jönnöm, hogy nem biztos, hogy meleg, sárgás a bőrtónusom, lehet a neutrális irányába húz inkább, de erről majd bővebben írok később egy másik bejegyzésben, csakúgy mint a két meglévő árnyalatom összehasonlításáról, illetve más folyékony korrektorokkal is tervezem őket összevetni, úgyhogy csak figyeljétek a blogot!  

Szerettem volna egy természetesebb hétköznapi rúzsárnyalatot is a MAC-től, mert a D for Danger nem éppen nevezhető annak, viszont a minősége meggyőzött róla, hogy újabb árnyalatokat kell beszereznem. Sokáig a Mehr volt a favorit, de ahogy végignéztem az összes természetesebb árnyalatot az Amorous-on akadt meg a szemem, melyről írtam is a 2017-es kívánságlistás bejegyzésben. Hétköznapokra is tökéletes, de van benne valami plusz, amitől különlegessé válik, talán a kissé lilás beütése. Egy biztos ilyen színű rúzsom még nem volt. Nehéz megfogni az árnyalatot, mert egy piszkos lilás mauve rózsaszínről van szó, a leírása szerint füligszerelmes áfonya. Satin finish rendelkezik, így egy újabbat tudok kipróbálni a matt után. 


Mióta megvan a MAC False Lashes Extreme Black szempillaspirál kis kiszerelése, amely az előző rendelésem mellé járt szinte minden reggel csak az után nyúlok. Olvastam, hogy többeknek nem vált be, de az én pilláimmal csodákat művel.  Szépen szétválasztja pillákat, de hosszít és dúsít is. Tudom kicsit közhelyes, de várjátok csak ki a bejegyzést róla. Minden esetre engem meggyőzött, hogy újabb MAC spirálokat akarjak kipróbálni. Először mondjuk ezt szerettem volna megrendelni teljes kiszerelésben, aztán a Haute & Naughty is a képbe került, de az sokaknak lepotyogott a szeme alá, végül így a szintén sok jó véleménnyel rendelkező Upward Lash-t rendeltem meg, mert nagyon kíváncsi voltam erre az érdekes, apró kefére. Egyelőre még csak egyszer próbáltam, de természetesen majd erről is beszámolok a későbbiekben. A rendelésem mellé azért ismét a False Lashes Extreme Black szempillaspirál mintáját választottam, hátha az Upward annyira nem jönne be, illetve ha kibírom és nem bontom fel, akkor utazáshoz remek darab lesz.


Kihasználtátok esetleg a 20%-os akciót? Melyek a kedvenc MAC termékeitek? Miről látnátok legelőször tesztet?

12 megjegyzés

  1. Imádom ezt a korrektort! Ez az,amit boldog boldogtalannak ajánlani tudnék a MACtől meg a rúzsok,az én kedvencem a Diva meg a Mehr.Szerencsére én most meg tudtam állni,hogy ne rendeljek.noshoppingjanuár van😃

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még decemberben rendeltem :D Hihihi! Ez a korrektor nálam is ilyen lett, órákig tudnék róla áradozni, fogok is még itt a blogon is az biztos.

      Törlés
  2. A rúzs érdekelne leginkább. :)

    Én a Whirl-t szereztem be, de a Mehr és a Velvet Teddy is nagyon tetszik. :)
    A következő szerintem a Blakety lesz vagy a Roby Woo.

    Kedvenc MAC termékeim a rúzsok, életem első vörös rúzsa is MAC volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megjegyeztem :) Az említett rúzsok a Blankety kivételével listán vannak nálam. Lehet ha legközelebb rúzst veszek a MAC-től akkor pont a Velvet Teddy vagy a Ruby Woo lesz, mert ezek vannak legrégebb óta a kívánságlistámon.

      Törlés
  3. Én is gondolkodtam, hogy kéne venni valamit, de persze utána lebeszéltem magam róla, hogy jaj, mégsem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már nekem is ideje lesz önfegyelmet gyakorolni :D

      Törlés
  4. Évek óta keresem tökéletes korrektort, de úgy tűnik, drogériás szinten lehetetlen megtalálni. Lehet, hogy a MAC lesz a megoldás? Kíváncsi vagyok az összehasonlító tesztre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a Catrice folyékonyt szeretném beszerezni, de kettő másik folyékony ezeken kívül már tesztelés alatt van. Sajnos úgy érzem drogériában ehhez hasonló, ennyire, de ennyire jó nincs :( De majd még meglátjuk.

      Törlés
  5. Nekem pont a Mehr es a D for Danger a kedvenc Mac rúzsaim, a Mehr-t már félig el is fogyasztottam :) a korrektor is megvan ugyan, de sajnos mellényúltam a színnel, sötét lett sajnos...most a vizsgaidőszak miatt nem sikerult eljutnom Mac boltba, de legközelebb mindenképp megnézem magamnak ezt a ruzst, gyönyörű színe van! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonló akkor a rúzsízlésünk :) A Mehr-hez hasonló a Colourpop Lumiere, ha jól láttam, azt nagyon szeretem, pont ez is volt az egyik ok arra, hogy inkább az Amorous jöjjön most velem. Kár a korrektorért :/

      Törlés
  6. Én 3 ecsetet rendeltem :) annyira régen ácsingózok ezek után, gondoltam hogy most vagy soha :) az amorous pedig nekem is kívánságlistás, baromi jó az a szín, alig várom, hogy megszerezzem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok az ecsetek vajon mennyire WOW hatásúak, bár amennyire mostanában nem használok ecseteket, nem biztos hogy ez lesz a következő MAC kísérletezésem. Az Amorous tényleg gyönyörű, nagyon ajánlom.

      Törlés