Üzemeltető: Blogger.

10+1 termék, amit ki szeretnék próbálni 2017-ben


Idén is szerettem volna egy hasonló listát összeállítani, mint tavaly, egy olyan 10+1-es listát, amelyre azokat a termékeket gyűjtöttem össze, amik már régóta a kívánságlistámon vannak, csak alkalmam nem volt rá, hogy kipróbáljam őket, vagy eddig nem szerettem volna ezekre költeni épp, de a lényeg, hogy szeretném végre ebben az évben kipróbálni őket és végre lehúzni a listámról. Nem teljesen arról szól, hogy akkor idén mindent, mert a tavaly is bőven maradtak termékek, amiket végül nem próbáltam még ki, de szerintem jópofa így év elején összeszedni.

1. Armani Sí: Na jó, ezt nem kipróbálni szeretném, hanem birtokolni egy üveggel. Már régóta odavagyok ezért az illatért, ez az, amit bárhol bárkin felismerek az utcán. Eddig pont emiatt nem igazán akartam megvenni, mert viszonylag sokszor találkozom ezzel az illattal másokon, de miután miden parfümöt ehhez hasonlítok, hogy bizony jó illata van ennek is, de a Sí még jobb, úgy gondolom ez lesz a következő parfümöm. De persze majd csak azután, hogy elfogyott egy... Édeskés, vaníliás illat, rózsa és frézia virágjegyekkel.

2. MAC rúzsok - Amorous, Mehr és egy vörös a hétköznapokra: Újra felkerültek a listámra a MAC rúzsok, két konkrét árnyalat és egy amit pontosan még nem választottam ki. A Mehr még múltkor a weboldal ajánlására került a kívánságlistámra, ami egy barnás piszkos rózsaszín, hétköznapi árnyalat. Ez az a természetesebb rózsaszín, ami nekem is jól áll.  Az Amorous egy nem olyan régi felfedezés, előtte nem találkoztam még vele sok bloggernél, de nagyon megfogott. Leírás alapján füligszerelmes áfonya színe van...barnás rózsaszínes lilás mauve árnyalat, amit visszafogottabb hétköznapi napokon is szívesen viselnék. Mint fentebb olvashatjátok szeretnék még egy vörös árnyalatot inkább a hétköznapokra, mint alkalmakra, vagy talán inkább pirosat.

3. Too Faced Better Than Sex szempillaspirál: Elsőként csak megjegyezném, hogy lesz még itt egy másik pirulós nevű termék is a listán. ;) A szempillaspirál a mindennapi sminkrutinom egyik kihagyhatatlan eleme, így folyton keresem a tökéletest. Akárhol belebotlottam tesztekbe mindenki csak pozitívumokat mondott róla, illetve hogy ez élete szempillaspirálja, így nagyon kíváncsivá tett. Elvileg extrémen dúsít és göndörít, mindezt csomó-és kenődésmentesen. Itthon ha jól tudom nem kapható, de a beautybay.com azt hiszem szállít hozzánk is.


4. Yankee Candle termékek: 2016-ban már nagyon közel jártam hozzá, hogy leadjak egy rendelést, miután megvettük a párologtatónk, de a karácsonyi pénzköltésben nem akartam még ezekre is elverni több ezer forintot. Ami késik úgy érzem nem múlik. 2017-ben szeretném végre kipróbálni a tartokat, illetve a tart próbálgatás után, pár kedvencből gyertyát is szívesen beszereznék.

5. Paula's Choice RESIST Daily Smoothing Treatment with 5% AHA: A BHA után az AHA hámlasztókkal is szeretnék megismerkedni 2017-ben. Jelenleg van itthon egy koreai minta, amit nagyon megszerettem, de mivel a PC BHA-ja jobban bevált, mint a koreai, amit próbáltam, ezért az AHA-ból is a PC mellett tenném le a voksom. A PC másik AHA hámlasztójához viszonyítva ez anti-aging összetevőket tartalmaz, illetve napi szinten használható a kisebb % miatt, ezek miatt esett rá a választásom.

6. Essie lakkok: Sok általam olvasott külföldi blogger tele van Essie lakkokkal, így régóta áhítozom már egy lakkért. Annyira csinos a csomagolás, és állítólag nagyon tartós lakkról van szó, szuper kialakítású ecsettel. Sajnos eddig itthon nem igazán volt kapható, viszont jó hír, hogy hamarosan kaphatóak lesznek a NailLand-nél.

7. Yves Rocher Hajregeneráló olaj: Többször belebotlottam már a netes barangolásaim alkalmával. Rengetegen szeretik, mert nagyon táplál a sokféle olajnak köszönhetően, amit beletettek, viszont könnyebb kimosni a hajból. Talán még hajvégápolóként is működhet. Nem tartalmaz parabént és szilikont sem.

8. The Balm highlighterek: Picit bánom, hogy egy novemberi akciót nem használtam ki, ahol a 3 highlightert, Mary Lou-t, Cindy Lou-t és Betty Lou-t tartalmazó szettet kb. 8000 Ft-ért adták. Sokak szerint ezek után más highlighter nem is kell egy lánynak.



9. Tarte Amazonian Clay pirosítók: Már rég kinéztem őket magamnak, mert gyönyörű színekben kaphatók, és elvileg ultratartósak. Pontos árnyalatot most nem tudnék megnevezni, mert régen nézegettem már őket. Egyébként a márka többi termékére is kíváncsi lennék.

10. Nars Orgasm: Szerintem már évek óta a kívánságlistáimon csücsül, de eddig mindig csak a dupe-jait vásároltam meg, amelyeket egytől egyig szeretek, de talán még egy tartósságban rájuk tudna verni az eredeti és ikonikus Orgasm.

+1 Kat von D termékek: Plusz egyként inkább egy márkát hoztam mintsem egy terméket. a Kat von D-től szívesen kipróbálnék szinte bármit, a Tattoo Linert, az Everlasting Liquid Lipstick-et vagy a szemhéjpúder palettáit.

Nektek mik kerülnének fel egy hasonló kívánságlistára?

7 megjegyzés

  1. Ha egyszer benevezel az Essie lakkokra vagy a The Balm-ra akkor az egy örök szerelem lesz. (legalábbis nálam így volt!)
    BUÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj kíváncsi leszek!
      Neked is boldog új évet!

      Törlés
  2. Az Essie lakkok nálam nem csaptak át szerelembe, sőt, nem igazán értem a körülöttük lévő felhajtást, pedig jó néhány árnyalatot próbáltam. Az ecset számomra túl vékony, a pigmentáltság pedig alulmúlja a várakozásokat.

    A The Balm palettára van alternatíva, én legalábbis a Lovely is ugyanolyan gyakran előveszem, mint a nagytestvért, nézd meg az összehasonlító tesztet nálam:

    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2016/12/the-balm-vs-lovely-highlighterpalettak.html

    A The Balm palettát egyébként egy héttel azelőtt vettem meg, hogy leárazták volna, úgyhogy csöppet ideges lettem, amikor megláttam az akciót. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy neked nem váltak be az Essie lakkok, ha eljutok odáig, hogy beszerezzek egyet, akkor majd inkább egyel kísérletezem, hogy ne legyen nagy kopp.

      Köszönöm a linkelt összehasonlító tesztet is, nem tudom ér-e ennyit az a 3. barnás árnyalat.. majd meglátjuk :)

      Törlés
  3. Az YR hajolajat én nagyon imádom, mindenképp próbáld ki. :) Bár hajvegápolókénk nekem nem vált be, arra mást használok.

    VálaszTörlés
  4. A The balm highlightere az én fantáziám is régóta izgatja. (Amúgy most a pinkpandán akciós! https://www.pinkpanda.hu/termek/the-balm-manizers-trio-themanizer-sisters-highlighter-paletta?ap=false )

    Ú és a Mac rúzsok. Imádom őket. <3 A Sí pedig tényleg megéri az árát.
    Az Essie lakkok nálam is régóta kívánság listán vannak. :)

    VálaszTörlés