Üzemeltető: Blogger.

MAC szerzemények


Többen már szerintem hallottátok a hírt, hogy megnyitott a MAC webshop. Talán a hónap elején vettem meg életem első MAC termékét, természetesen egy rúzst, de sajnos a másik termék, amit szerettem volna pont nem volt, így a héten a rendelés mellett döntöttem, kiküszöbölve, hogy ki tudja mikor lesz időm eljutni egy másik MAC üzletbe, és ott vajon lesz-e épp készleten a kinézett termékekből. A szállítás nagyon gyors volt, kedden rendeltem a csomagot és pénteken már meg is érkezett!

A szállítási költség 13790 Ft felett ingyenes, a többi esetben itt megtaláljátok pontosan mennyi. Természetesen az elsőként kinézett három termék valahogy 13300 Ft körülire jött ki, így úgy döntöttem választok még egy terméket, úgyis sok MAC termék van még a kívánságlistámon. 

A rúzst, mint említettem még egy MAC üzletben vásároltam. Egy - szerintem már évek óta fontolgatott - listával a fejemben érkeztem arról, hogy mely árnyalatokra vagyok a legkíváncsibb élőben, és melyek közül választok majd, ennek ellenére egy eddig számomra teljesen megbújó árnyalatot választottam, a D for Danger-t. Swatcholva annyira gyönyörű volt és különleges, hogy ezt kellett elhoznom. A tökéletes őszi árnyalat, hamarosan részletesebben is beszámolok majd róla.


A virtuális kosárkámban két utazóméretű termék is landolt, a Strobe Cream és a Prep+ Prime Fix+. Mindkettőre nagyon kíváncsi vagyok a rengeteg pozitív vélemény után, amit olvastam, de kicsit félek is, hogy az elvárásaimmal találkoznak-e majd. Szerintem szuper lehetőséget nyújtanak a tesztre az utazó méretű termékek, amelyek 30 ml-sek és egészen jó árban vannak.

Megrendeltem még a Pro Longwear korrektort. Egyedül ennél a terméknél gondolkoztam el azon, hogy nem-e lenne jobb bemenni az egyik MAC üzletbe, hogy az árnyalat biztos jó legyen, de miután rengeteg swatch-ot végignéztem, úgy éreztem, nem lehet itt baj. A csomagból azért ezt bontottam ki először, és gyorsan ki is próbáltam. Jól választottam, az NC20 az én színem! Este próbáltam még csak ki, de a hatás elsőre WOW!


Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen a negyedik termék, amit online rendelek. Elsőként a rúzsok jutottak eszembe, az oldalon legkedveltebbként feltüntetett Mehr, Velvet Teddy, Rebel és All Fired Up között vacilláltam, de végül a Matte Bronze bronzosítót választottam, ha már valahová eltüntettem a The Body Shop imádott bronzosítóm. Remélem ezt is legalább annyira szeretni fogom!

A rendelésem mellé egy termékmintát is választhattam három termék közül. Amikor rendeltem épp két Prep+Prime primer és a False Lashes szempillaspirál mintáját lehetett választani, én utóbbit dobtam a kosaramba, mert érdekelt, megéri-e vajon szempillaspirált venni a MAC-től. 

Szeretitek a MAC termékeket? Melyeket ajánlanátok? Mit gondoltok a fent említett termékekről?

2 megjegyzés

  1. De jó dolgokat vettél! Én is tervezek majd rendelni tőlük, van néhány kívánságlistás vágyálmom (zömében rúzs persze :P). Mondjuk a férjem annyira nem örült, mikor említettem neki, hogy most már neten is vásárolhatok tőlük :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek a rúzsok...!! :D Az én párom épp az XBOX-al kapcsolatban akar valamire költeni, így nem zavarta, hogy épp ilyesmire költök :D

      Törlés