Üzemeltető: Blogger.

Tavaszi gardróbfrissítő haul


Arról már írtam, hogy a gardróbom szelektáláson esett át, így már különösképp vártam, hogy pár új tavaszias ruhadarabot beszerezzek. Ezen szerzeményeim gyűjtöttem most össze, és mutatom meg nektek ebben a bejegyzésben jó sok csacsogással fűszerezve. Február vége - március eleje óta vásárolgattam az egyes darabokat, így Glamour-napokra már csak pár drágább darab maradt, de ezeket is látni fogjátok. Noha egyes darabokat már régebben vettem, ahogy láttam a boltokban, még minden kapható jelenleg is, ha valami megtetszene.

Kezdjük ezekkel a legfrissebbekkel! Három dolgot vettem a Glamour-napokon, na jó négyet, ha a Listerine szájvizet is beleszámoljuk, de az nem vág annyira a blog profiljába. Hezitáltam, hogy megvegyem-e egyáltalán a Glamour-t, megéri-e idén nekem, de végül amiatt vettem meg, mert ahogy előkerült a farmerkabátom láttam, hogy nagyon csúnyán besárgult több helyen is, és ez a sárgaság a mosás után sem jött ki, kellett egy új. A H&M-ben már korábban láttam, hogy rengeteg farmerkabát kapható, neten előre nézelődtem is, majd gyorsan körberohantam a boltban, összeszedtem mind, és felpróbáltam őket egy tükör előtt, így a próbafülkéknél sem kellett sorban állni. Az előzőnél sötétebb farmerdzsekit szerettem volna, ez talán nem sárgul be, mint az a világosabb darab, ami egyébként a C&A-ból volt. Ez sem a legsötétebb, de azok nem annyira illenek hozzám. Nagyon kényelmes, és szerintem jobban is áll, mint az előző, egyszerűen imádom! 9900 Ft-ba kerül alap áron, ebből jött le 20%.


Péntek este bekattant, hogy nekem kell egy új napszemüveg, és szintén a neten kutatva a Mangoban fedeztem fel pár számomra nagyon tetsző darabot. Bár neten is élt a 20%, de szerintem ez olyan, amit jó felpróbálni, nekem legalábbis olyan a fejformám, hogy azért nem áll minden jól. Eredetileg egy különlegesebb, kissé retro hatású, strapabíró, különlegesebb napszemüveget szerettem volna, de végül ez az egyszerűbb, bármihez hordható tetszett magamon a legjobban, (a retro hatása azért megvan). Szívesen elhoztam volna egyébként még 3-4 másikat is, úgyhogy ajánlom nézzétek meg a Mango napszemüvegeit. 4590 Ft körül volt kupon nélkül. Végül egy számomra szintén alapdarabot, egy L'Oreal filces tust vásároltam az 50%-os kuponnal a DM-ben. Úgy tűnik a kedvencemet, amiről már befotózott képek is voltak, hogy írjak végre róla, a Superliner So Couture-t kivonták a forgalomból, de ahogy ma kipróbáltam ezt az újat, ami a Perfect Slim by Superliner nevet viseli, ez talán még jobban sikerült! Pár hét múlva majd beszámolok róla. Az ára az előbbi verzióhoz hasonlóan teljes áron 2000 Ft, amit szerintem teljesen meg is ér.

A Váci utcai hatalmas H&M nagy kedvencem lett, annyira tágas, és minden van, ami a neten. Sok H&M-el ez a bajom, hogy neten kinézek valamit, majd az üzletben nincs, sőt többször jártam már úgy az elmúlt fél évben, hogy végigsétálva a bolton semmit nem találtam, ami tetszene. Na ebben az üzletben ez nincs így, ráadásul egy nagyon szép épületben alakították ki a boltot, és belülről is különleges. Itt vásároltam még korábban négy felsőt. Az első egy egyszerűbb, de csipkeszegélyes fekete top, mert ez mindig jól jön (1290Ft). Rengeteg minden alá szoktam viselni, vastag és vékony pulcsik alá is, ingek alá, lassan pedig lesz olyan meleg, hogy akár önmagában is hordható lesz. A másik egyszerűbb felső egy hosszított póló (1990Ft), amit én általában leggings-el párosítok, de olykor akár farmerrel is mert hogy egy másik színű darabon van már belőle, amivel outfit-et is láthattatok. Hasonló ehhez, de ez lilás bordósabb, míg az ősziesebb, narancsosabb árnyalat, szerintem mindkét szín nagyon illik hozzám. 



A vállat szabadon hagyó és ezzel kiemelő felsők nagy kedvenceim, imádom ezt a trendet! Két ilyet is beszereztem, amelyek azonban teljesen különböznek. Az egyik egy teljesen ejtett vállú kissé vászon anyagú kék fehér csíkos felső (4000 Ft). Jelenleg ez a kék nagy kedvencem, mikor bementem a próbafülkébe a ruhák felének, amit bevittem ilyen színe volt. A másik felső egy hosszú ujjú fodros fekete apró virág mintás felső (4000-5000Ft), amely csupán a vállakat hagyja szabadon. Vettem még egy harmadik 3490 Ft-os farmert is, olyat mint ezek, csak egy még világosabbat, ez azonban a képekről lemaradt. Ha már azt a kettőt annyit hordtam, ilyen áron nem tudtam egy harmadikat sem otthagyni.




Miután a kényelmes, akár egész napon át rohangálós magastalpú szandálom három év után megadta magát, szerettem volna egy újat. Próbálkoztam hátha ugyanazt meg tudom venni, mert tavaly szerintem még láttam az üzletekben, de sajnos most már nem volt, viszont egy hasonlóan kényelmes és tetszetős darabot találtam szintén a Deichmann kínálatában. Ez egy kissé laposabb, de iszonyú kényelmes, ráadásul bőr és éppen le volt akciózva, ha jól emlékszem 12990 Ft-ról 6990 Ft-ra. Alig várom, hogy elkezdjem hordani, bár még éppen az edzőcipőm választom inkább reggelente, lassan elég meleg lesz hozzá is. Hasonlóan nagy szerelem az új Zoe Phobic táskám, ami a tavaszi/nyári HAVANA kollekció Elisa Rose Marble nevű hátizsákja. Már mikor előzetes képeket láttam az alapanyagokról, tudtam, hogy nekem ebből a kollekcióból kell valami, és mivel az első Zoe Phobic táskám is nagyon szeretem, és hosszú napi használat után sincs semmi baja, nem is volt kérdéses, hogy megéri az árát. Tavaly nem gondoltam volna, hogy egy hátizsákra esik a választásom, mert annyira nem az én stílusom volt, de most ez a modell nagyon megtetszett, illetve hihetetlen praktikus tud lenni akár utazásokkor is. 


Ti miket vásároltatok a Glamour-napokon, illetve milyen darabokkal frissítettétek a gardróbotokat?

3 megjegyzés

  1. Én nem glamouroztam, és egyáltalán nem is bánom, mert így csak enyhébb mértékű lelkiismeret-furdalás mellett vettem meg a KM beauty boxot. (Persze, hogy a hámlasztó miatt. :D ) De be kell vallanom, hogy nagyon-nagyon tetszik a szandálod és az új táskád is! A vállat szabadon hagyó trend nekem is bejövős, talán nyáron keresek majd egy kisruhát Most kapszulagardróbozom, és igyekszem komolyan venni, ezért tényleg csak a meglévő ruháimból gazdálkodom.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz darabokat vásároltál. :) Mind csupa olyan, amit én is elfogadnék, szívesen viselnék.
    A L'Oréal filces tusa nekem nem jött be, mivel rejtett szemhéjam van így nagyon nehéz jó tust találni, mert a nagy részük, mint ez is pár óra után felkenődik a szemhéjamra. Eddig csak a Lancome, Catrice és a Maybelline tusokkal volt szerencsém.

    VálaszTörlés
  3. Szia, baromira tetszik a cikk :)

    VálaszTörlés