Üzemeltető: Blogger.

Drogériás és H&M szerzemények


Az elmúlt két hétben végre drogéria-közelbe kerültem, és kaptam az alkalmon, hogy beszerezzek pár már régen kinézett terméket. Elsőként egy DM-ben voltam, ahol mindenképpen szerettem volna lecsapni az aktuális limitált Balea tusfürdőkre. Kettőt hoztam el végül, a Magic Fairytale-t, ami magnólia-málna, és a Sweet Wonderland-et, ami bazsarózsa-vanília illatú. Mindkettő édeskés, igazán kellemes illatú, nekem már inkább tavaszias, ráadásul a csomagolásuk szerintem nagyon szépre sikeredett. Egy picit stresszesebb időszakon vagyok túl, úgyhogy jó ötletnek tűnt beszerezni egy levendulás fürdősót., hosszabb elnyúlós kádfürdőkhöz. A Natural Products-ról eddig nem hallottam, de elég olcsók a fürdősóik, így gondoltam kipróbálom.


A Balea samponok régóta kedvenceim, mert hihetetlenül olcsók, és vannak köztük egészen jók. Pár havonta szeretek az újabbakkal kísérletezni, most a More Blond szőkítő sampont választottam. Tudom nem vagyok szőke, főként nem annyira mint a csomagoláson, de arra gondoltam a balayage festés a szőke részeit egy kissé még jobban kiemelheti. Eddig olyan 3-4x használtam, és egy kis hatást már észrevettem, de majd hosszabb távú használat után szeretnék róla beszámolni.


Müllerben is jártam, ráadásul kettőben is. A Köki-n lévő üzletben végre volt a Catrice Liquid Camouflage folyékony korrektor legvilágosabb árnyalatából, ami a 010-es Light Porcelan. Tesztelgetem még egy ideig, aztán pedig végre megírom a nagy folyékony korrektoros összehasonlító tesztet. Beszereztem egy új Eyebrow Stylistszemöldökceruzát is, ami szerintem az eddigi legjobban eltalált árnyalat a szemöldököm színéhez, ez a 020 Date with Ash-ton. Több márka ceruzáit swatcholtam a kézfejemre, de még mindig a ez volt az ami a legjobb ár-érték arányú.

Egy másik Müller-es körben két hajra való termékkel gazdagodtam. Szerintem már minimum három hónapja üldözöm a L'Oreal Elnette parfümmentes hajlakkot, mert eddig minden hajlakkom illatát gyűlöltem. Tudom ez sokak kedvence, mert nem természetellenes és ragacsos, kíváncsi leszek. Elfogyott a sokadik flakon Batiste szárazsamponom is, amit muszáj volt pótolnom. Most egy új Tropical fantázianevűt választottam, a flakonja szerintem irtó jól néz ki. Mivel eddig mind bevált, ez sem okozhat csalódást.


A legutolsó dolog, pontosabban két dolog pedig két farmer a H&M-ből, amit azért osztok mega  bejegyzésben, mert szerintem nagyon jó áron voltak. Darabja 3490 Ft, de nagyon jó az anyaga, és a méretezése is. Inkább alacsonyabb lányoknak jó, mint nekem is, mert ennek vége a lába nem túl hosszú. Ahol én vásároltam három színben volt kitéve, egy világosabb és egy sötétebb farmer, illetve egy fekete. Ezek közül kettő egyből jött is velem, és gondolkozom a feketén is. Ennyi pénzért főleg!

Ti miket vettetek mostanában? Próbáltátok már valamelyik terméket?

8 megjegyzés

  1. A Magic Fairytale nálam is <3 ^_^.
    A korrektoros posztot nagyon várom, a Catrice szemöldökceruzára és az Elnett hajlakkra is kíváncsi vagyok (anyukám kislánykoromban használta a régi verziót, nagyon nosztalgikus érzés lenne, ha én is ezt fújnám a hajamra).
    A More Blonde samponnal kapcsolatos tapasztalataid is érdekelnek, mostanában nekem is világosabb picit a hajam, mert fújkálom a Sunkiss Tropicallal, és lehet, hogy még szebb lenne az eredmény egy színpigmentes sampon segítségével.
    A H&M farmerekből szerintem nekem is pontosan ez a kettő van meg, szeretem őket. :)
    Nálam most a Real Techniques Multitask ecsetszett az újdonság, eddig nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh imádom az RT ecseteket!Igyekszem mindenről beszámolni nem olyan soká :)

      Törlés
  2. A farmereknek tényleg nagyon jó ára van, szokatlan is ettől az üzlettől. Milyen szabásúak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól emlékszem Slim fit. Eléggé simulós, de próbáltam egyel nagyobb méretet is, mint amit megvettem végül és az nem volt olyan passzos rám.

      Törlés
  3. amióta van itthon az Elnett hajlakkból, nem vagyok hajlandó másfajtát fújni a hajamra, mert egyszerűen imádom,nem is az illata, de az állaga, a könnyedsége miatt, ilyen hajlakkal még nem találkoztam. a Balea tusik nálam nagy kedvencek szintén, mint mindenkinél :) ezeket a farmereket meg kell néznem, hátha vidéken is kaphatók, ennyi pénzért bőven megérik. low vagy high waisted? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Low waisted, de nem nagyon low, én általában a high waisted-et preferálom, de ezeket is nagyon szeretem. :)
      Remélem az Elnette lakk nekem is beválik, mert az eddigi hajlakkjaim katasztrófák voltak.

      Törlés
  4. Nekem regular waist, slim, ankle fit mind a kettő, de azt hiszem, low waist darabokat is láttam. Igaz, én tavaly ősszel vettem őket.

    VálaszTörlés
  5. Ugyanezeket a tusikat vettem meg egy akció keretében. Valóban nagyon szép a csomagolás, már várom, hogy kipròbálhassam őket!
    Olyan jò neked, hogy több boltban is megnézted a folyékony Camouflage korrektort, nálunk itt Pécsen sajnos nyoma sincs.. de egyszer hátha sikerül kipròbálnom.
    Ezek a farmerek nagyon ìgéretesnek tűnnek, épp szükség van egy feketére, úgyhogy mindenképp be nézek. Szupi, hogy megemlìtetted! :)

    VálaszTörlés