Üzemeltető: Blogger.

Essence & Carice wishlist | 2017 tavaszi szortimentfrissítés


Az Essence és a Catrice éves kétszeri szortimentfrissítését mindig szeretem nyomon követni, mert ilyenkor sok, a drogériás kínálathoz viszonyítva újító termék jelenik meg, és ráadásul az aktuális trendekhez is szoktak igazodni a márkák. Ebben a bejegyzésben, mint már egyszer korábban is, összegyűjtöttem azokat a termékeket, amelyeket a promoképek alapján legjobban várok.





Vártam már, hogy a drogériás márkák közül egy előrukkoljon az olyan palettákkal, amelybe magunk válogathatjuk össze a szemhéjpúdereket, vagy éppen pirosítókat és bronzosítókat. Az Essence My must haves palettáknak nevezte el ezeket. 4 helyes és 8 helyes paletta lesz kapható, és ha hinni lehet az eurós árnak nagyon kedvezően (1,49, 1,99 ). 20 szemhéjpúderből, egy bronzosítóból, áttetsző, fixáló púderből, highlighterből, 2 matt és 3 szatén fényű pirosítóból, és 4 ajakra való termékből válogathatunk a palettákba.


Engem még nem ért el a cushion láz, viszont az új, eddig egy itthon kapható márkánál sem látott Cushion Eyeliner megfogta a fantáziám. Ahogy videóban láttam a festék állaga leginkább a folyékony tusokéra hasonlít. Nekem most még az is megfordult a fejemben, hogy talán kifogyóban lévő filces tusokkal is fel lehetne vinni, aminek bizony örülnék. Ha olyan tartós lesz, mint az Essence Gel Eyeliner, akkor nem lehet rá panasz. Szemre való termékek közül kíváncsi vagyok még a vicceskedő nevű hi!lighting szemhéjpúder mousse-okra, amelyek igazán kihasználható színeknek tűnne. Ezek pont olyanok, amelyek használhatók teljes mozgószemhéjra, illetve az egyetlen sötétebb árnyalaton kívül a belső szemzugba is.

Jön az Essence-től is a Camouflage full coverage folyékony korrektor. Éppen nagyon tesztelgetem a különböző folyékony korrektorokat, ezért keltette fel a figyelmem. Kíváncsi vagyok minőségben, fedésben, tartósságban a többihez képest milyen lesz. 



A Catrice is kijön Cushion Eyeliner-rel idén. Hogy melyiket vásárolom majd meg, azt még nem tudom, de nem számítok sok különbségre a kettő között. Erről már teszttel is találkoztam, ahol csupa pozitívumról számolt be a német bloggerina. A Catrice szemöldökre való termékei mindig is kedvenceim voltak, ezért is került fel a mostani listára az új Slim Matic Ultra Precise Brow Pencil, amelynek az egyik végén még egy kefe is található. Nekem ezek a kedvenceim, mert nagyon praktikusak. 

Arcra való termékek közül a Prime and Fine Nude Glow Primerre leszek kíváncsi, amely gránátalma olajat tartalmaz, és remélem jó drogériás alternatíva lesz a MAC Strobe krémre. A másik érdekesség pedig a világosító (és sötétítő) cseppek - Prime and Fine Make-up Transformer Drops, ugyanis folyamatosan azzal küzdök, hogy az alapozóimból a tél folyamán túl sötétek.

Az ajakra való termékek ígéretesek, de most csak egyet említenék, amibe egy swatch-on keresztül szerettem bele. Ez az Ombré Two Tone ombre ajakrúzs 020 New York City Style árnyalata, amely egy világosabb és egy sötétebb nude barna árnyalatot tartalmaz. Kképek alapján külön, és együtt is nagyon jól mutatnak. Utolsóként pedig a körömlakkok, az összes Soft Blossom körömlakk kell! Szatén-matt finishűek, és hat pompás virágszínben jelennek meg, különböző virág illatokkal. A képen a 010 Tulips R Better Than One és a 040 Coachella Vibes árnyalat, már a nevük alapján kellenek!

Ti mely termékeket várjátok legjobban az új szortimentekből?

2 megjegyzés

  1. Ezekből bármelyiket elfogadnám. :) szívesen összeválogatnék palettákat meg hasonló szépségeket. Kár, hogy itt Erdélyben ezek a sminktermékek nem igazán elérhetőek sajnos. Az Auchanok polcain még egy két Essence termék meg található, Catrice egyáltalán nem, sőt, a Dm egyik márkát sem forgalmazza. :( max vmelyik sminkes webshopban, csak én nem igazán szeretek teszter nélkül sminket venni :) ez az én bajom. De végül is, a Sleek palettám is rendeltem, az meg nagyon tetszett, nem csalódtam benne :) Elnézést az offért, de lehet majd látni tőled vmilyen sminkkollekciós postot vagy post sorozatot? Kíváncsi lennék rájuk. Persze, tudom hogy óriási munka. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, megértem. Engem mondjuk sokszor zavart így is ennél a két márkánál, hogy nem mindenből van kinn teszter, de netes képek alapján meg ugye még nehezebb. Tervezem szelektálni a kollekcióm, kidobni, ami már nagyon régi, vagy beszáradt, stb., és utána lehet sminkkollekciós bejegyzésről szó. Igyekszem majd.

      Törlés