Üzemeltető: Blogger.

Essence & Catrice szortimentfrissítés wishlist

Közeleg a szortimentfrissítés a Catrice-nél és az Essencenél, ezért gondoltam összegyűjtöm és megmutatom itt a blogon, mely termékek keltették fel a figyelmem, így első látásra.

Így, hogy közeleg az ősz, főként az őszi színek foglalkoztatják már a fantáziám. A rúzsok közül a csodás bogyószínek, burgundik, amelyek az ajakra való különböző termékek, rúzsok, folyékony matt és fényes hatású rúzsok között mind megtalálhatóak. Utóbbival mindkét márka kijön ősszel több színben is. Ami még megtetszett az az Essence promoképeken lilásnak tűnő rúzsa, kíváncsi vagyok élőben milyen lesz, mennyire lesz pigmentált.


Nem számoltam meg, de szerintem nem sok híján 10 palettával jön ki összesen ősszel a két márka. A matt természetes színeket tartalmazó paletták is jól hangzanak, kihasználhatók, csak legyenek pigmentáltak is. A listámra azonban nem ezek kerültek, hanem a Catrice Deluxe Trio szemhéjpúderpaletták, amelyek égetett szemhéjpúdereknek tűnnek, így kellemes textúrával és jó pigmentáltsággal. Szintén kinéztem a Catrice szempilla göndörítőjét, mert mostanim már régi, és nem a legjobban működik. Ha esetleg tudtok egy jó göndörítőt, akkor írjátok meg!


Az arcravalók közül a matt őszies pirosítók igazán szemrevalóak mindkét márkánál. Szintén mindkét márkánál újdonságként érkeznek kontúrpaletták, ezek közül a Catriceé tetszik jobban a kép alapján. Csak matt bronzosítóim vannak, a Sun Glow Mineral bronzosító púdere pedig nagyon ígéretesnek tűnik. Lehet ez lesz az első, csillámokat tartalmazó bronzosítóm. 


A körömlakkokat nehezen válogattam össze, mert sok olyan új szín lesz, ami tetszik.  A legjobban a világoslilák , az Essence csillámosjeges zöldje, a Catrice Luxury Nude lakkjai és egy fényes, fémes rózsaszín tetszik.


Nektek mely új termékek vannak a kívánságlistátokon?

1 megjegyzés

  1. A bogyós színű rúzsokat és folyékony rúzsokat mindenképp szemügyre veszem, illetve ezek a pirosítók is kívánságlistásak (ilyen igazán őszies árnyalatom nincs még). Mivel a W7 In The City hatalmas pénzkidobás volt, ezért lehet, hogy egy nude színekből álló mini palettát is beszerzek (vagy beadom a derekam és megveszem az UD Naked2 Basics-et). Nekem egy NYC szempilla göndörítőm van, de őszintén szólva nem vagyok elájulva tőle... Viszont a NYX-éről azt hallottam, hogy nem rossz (persze gondolom itt is ízlések és pofonok, pl. a Krémmánián az NYC göndörítőjét is magasztalják).

    VálaszTörlés