Üzemeltető: Blogger.

10+1 termék, amit ki szeretnék próbálni 2016-ban


Egy ideje már írogatom a kis listámra azokat a termékeket, amiket egy-egy blogger bejegyzése, youtuber videója vagy csupán a promóció alapján ki szeretnék próbálni ebben az évben. Elég sok összegyűlt, a legnagyobb vágyaim egy 10+1-es listába gyűjtöttem most ki.

1. Colourpop Cosmetics Where the light is Quad - KathleenLights az egyik, ha nem a legnagyobb kedvencem Youtube-on. Imádom a stílusát, ahogyan sminkel, ahogyan elmondja a véleményét a termékekről. Már több márkával volt kollaborációja és mindegyik megalkotott termék egytől-egyig tetszett. A legjobban vágyott azonban nem mást, mint a Colourpop Cosmetics Where the light is palettája, amely négy természetesebb meleg tónusú árnyalatot tartalmaz, két matt finishűt és két fényeset. Sajnos a márka még nem szállít Magyarországra, sőt ha jól tudom egyelőre Európába sem, viszont egyre sikeresebbek, remélhetőleg hamarosan ez megváltozik.

2. Colourpop Cosmetics Lippie Stick Fancy, Lumiere - A márka legelső termékei, amelyekkel találkoztam az interneten a Lippie Stick-ek voltak, közülük is  lilás árnyalatok. Ezeket is szívesen kipróbálnám, mert annyi jót hallottam róluk, azonban elsőként természetesebb árnyalatokat választanék, a barackos Fancy-t vagy a szintén Kathleen által megálmodott barnás  matt Lumiere-t.

3. Revlon Lip Butter Macaroon, Pink Truffle - A Lip Butter-ek igazság szerint már nagyon régóta kívánságlistásak, csak közben elfelejtkeztem róluk, vagy ha olyan helyről rendeltem, mindig másfelé tolódott a prioritás. Nettinél a múlthéten olvastam tesztet róluk és fellobbant ismételten az "akarom láng" bennem. Elég sok színű ajakkencém van már, ezért ezek közül is két természetes hétköznapi árnyalatot néztem ki.

4. Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Gel/ Liquid Exfoliant - A bőröm mostanában nagyon utál, szerintem életemben nem voltak még ennyire tágak a pórusaim, illetve ennyire szélsőségesen kombinált, azaz néhol száraz néhol zsíros a bőröm. Használtam már szalicilsavas termékeket, sőt jelenleg is használok, de azokban gyengébb a koncentrátuma, mint a Paula's Choice termékeiben. Ezekről mindenki csak ódákat zeng, és csodának tartja őket. Örülnék, ha találnék végre valami csodaszert az arcomra én is.

5. The Body Shop testvaj - A The Body Shop ikonikus termékei, én pedig még nem próbáltam őket, ezen változtatni kell! Mandula- és marcipánimádatom van, így a mandulásat szívesen kipróbálnám, a másik kinézett illat pedig a kókuszos. A kókusz számomra a nyár, ami pedig már nagyon hiányzik, szinte attól a perctől, hogy elmúlt.

6. Kiko Milano Water Eyeshadow 208 - Kathleen mesélt egy haul videójában róla, és elég lenyűgöző volt a kamerán keresztül is. A Mac Whisper of Guilt Skinfinish dupeja szemhéjpúder változatban. Nagyon pigmentált,a textúráját is szeretik, egy nagyon szép arany árnyalatról van szó.

7. Yanqina 36H Liquid Eyeliner Pencil - Krémmániás Évi a 2015-ös kedvenceiben írt erről az Ebay-es csodáról. Ezt már meg is rendeltem, mindösszesen 200 forintért. Nagyon kíváncsi leszek rá, mert ha tényleg olyan jó, akkor tized annyiért tudok jó filces tust beszerezni, mint most.


8. Mac rúzsok Brave, Faux, Kinda Sexy, Velvet Teddy - A csütörtöki vizsga után igazán megérdemlek már egy Mac rúzst! Míg régebben kinéztem rengeteg színes élénk árnyalatot, elsőként inkább egy természetesebb árnyalatot szereznék be, mint a Faux, Brave, Kinda Sexy vagy a Velvet Teddy.

9. Yves Saint Laurent Cinema - Sosem szagoltam még, csupán leírás alapján érzem, hogy ez az illat nagyon illik hozzám. Vaníliás, de egyben virágos meleg illat, az illatjegyei között van például a mandula, mandarin, bazsarózsa, jázmin és persze  a vanília. Sajnos drogériákban nem kapható egy ideje, emiatt nem is tudom milyen is az illata igazából. A legközelebbi Iparfümériás rendelésemhez biztosan csapok majd egy mintát belőle, mert az egész üveget azért egyszerre nem merném ennyi pénzért látatlanban megvenni.

10. Anastasia Dipbrow Pomade - Kinek nincs ez a termék a listáján? Szintén egy olyan termék, amiről rosszat nem igazán lehet hallani. Csak hát az ára...

+1 Milani Stay Put Brow Color - Ha már az Anastasia-t nem is, akkor a Milani hasonló szemöldökre való termékét ki szeretném próbálni az évben. Kísérletezésnek is jó lenne, hogy mennyire szeretem meg ezt a tégelyes formátumot, zselés állagot.



A ti listátokon mi szerepel?

20 megjegyzés

  1. A KIKO szemhéjpúder nekem is kívánságlistás, több színben is, olyan szépek! Meg úgy majdnem mindent elfogadnék a listáról..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A burgundi, rózsaszínes árnyalatok tetszenek még a Kiko szemhéjpúderek közül, meg van egy nagyon szép zöld csillámos.

      Törlés
  2. Most Karácsonyra kaptam meg életem első TBS csomagocskáját, amiben volt testvaj, eper illatban...hát én oda meg vissza vagyok érte. *.*
    Én a koreai kozmetikumok felé szeretnék nyitni, és kipróbálni őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg ki kell már nekem is próbálni. Így kívülről nehéz mindig elhinni, hogy egy testvajért ennyire odavan mindenki. A koreai kozmetikumok szuperek, el lehet veszni bennük, szinte mind annyi jót ígér. :))

      Törlés
  3. Na innen nagyon sok dolog van, ami nálam is kívánságlistás 2016-ban :) A colourpop szemhéjfestékeit illetve ajakra való termékeit már rég ki szeretném próbálni, illetve a Paula's Choice termékeket is. A Revlon színezett ajakbalzsamokért is egy ideje fáj a fogam :D

    A TBS testvajakat pedig próbáld ki, mert nekem ebben a tavalyi év hozta az áttörést. Na igen, azóta mást nem vagyok hajlandó használni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a Colorpop elkezd Magyarországra szállítani, tuti jó pár rendelésük érkezik majd be. :D
      Na igen, szerintem amint kipróbálom a testvajakat én is függő leszek :D

      Törlés
  4. A YSL illattal vigyáznék, korábban az egyik illatuk leírása alapján maximálisan az én illatom kellett volna, hogy legyen, de egy frászt! Elviselhetetlen volt számomra az illata :(
    A Mac rúzsokkal van negatív és pozitív tapasztalatom, a szaténfényűek nem igazán tartósak, kivéve a visszafogottabb, nude árnyalatok (Ellie Gouldingos Without your love rúzs perfect, ellenben a vörös Red árnyalattal, ami borzalmas volt) viszont a matt rúzsok kifejezetten jók.
    Oh és a ColourPop nálam is kívánság listás, illetve UD Vice paletták, DOSE ajakkrémek, Nars bronzer, Tarte spirál

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy így jártál az illattal. Emiatt nem kísérleteznék a nagy üveggel, jó lesz elsőként majd egyszer az a pici pár száz forintos minta. Köszönöm a Mac tippet, lehet a mattak lesznek akkor elsőként preferáltak.
      Most hogy írod pedig eszembe jutott, hogy a Nars Orgasm is felkerülhetett volna a listára, sőt a legjobb a bronzosító pirosító duó lenne :))

      Törlés
  5. Nincs különösebben listám. Egy szemhéjalap, szép nude paletta és rúzs lenne amit szeretnék a közeljövőben beszerezni, de ha nem az se gond. Köszi a tippet, gyorsan meg is rendeltem a tust. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Essence s a Catrice is jön újabb szemhéjalapokkal, kíváncsi leszek rájuk. Az Etude House bázisát ajánlom még, elég jó áron van ahhoz képest, hogy mennyire jó és sokáig elég is.

      A tus világmeghódító útjára indult! :D

      Törlés
  6. nekem a cinema 16 éves koromtól a legkedvesebb parfümöm, mindig van belőle itthon :) nagyon-nagyon nagyvilági és nőies, abszolút nem egy tucatillat, szerintem imádni fogod te is, ha szereted az ilyesmit ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj annyira kíváncsi vagyok már rá, érzsem szerint tényleg imádni fogom. :) Az Armani Sí-t szeretem nagyon a vaniliássága miatt, de minden harmadik emberen azt az illatot érzem...

      Törlés
  7. Nekem egy Milani szemhéjalap, egy MAC matt rúzs és egy theBalm Manizer highlighter van a kívánságlistám legtetején. Van egy-két parfümös vágyam is (YSL Parisienne, Roberto Cavalli Paradiso, egy-két Zara illat -kellemes meglepetés volt, mennyire nem tucat ruházatiboltos illatuk van), illetve szeretnék még egy-két koreai kozmetikumot, mert amik már vannak, azokat nagyon szeretem.

    +1: Legnagyobb kívánságom, hogy még azelőtt sikerüljön elhasználni a sok felhalmozott kozmetikumokat, mielőtt rámrohadnak :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. The Balm jöhet nekem is :D
      A Zara illatokról már sok jót hallottam, de még nem mentem oda hozzájuk sosem az üzletben.
      Az elhasználással egyetértek. Pont gondolkoztam, hogy tartanom kellene egy blogsale-t, hogy amiket nem használok ne menjenek kárba.

      Törlés
  8. Nagyon klassz dolgok vannak a listádon. :)
    A Colourpop szemfestékeit én is nagyon szeretném kipróbálni, alig várom, hogy szállítsanak hozzánk is.
    A Paula's Choice márkától rengeteg termékem lenne, ha nem lenne ilyen borsos az ára. A világoskék lemosójukat használom, szeretem is, egy nyereményjátékon nyertem. Legjobban a RESIST Super-Light Wrinkle Defense SPF 30 fényvédőt próbálnám ki, mert a fizikai fényvédőktől olyan a fejem, mintha lemeszelték volna, de ez színezett és matt. Viszont én kémiai hámlasztót nem PC-t rendeltem, hanem Cosrx-től a BHA Blackhead Powder Liquid-et (és megrendeltem az AHA hámlasztót is, a kettő nem volt annyi mint egy PC :D ) Blogokon azt olvastam, hogy nagyon jó, sok blogger a PC-t váltotta le rájuk, az ára miatt. Viszont gyengébb egy picit, nekem ez kifejezetten jó, ezzel nehezebb lesz túlhámlasztani :D A legtöbb arcápolási termékem már így is koreai, imádom a Benton és remélem a Cosrx-el is így leszek. Legfontosabb már nekem az arcomnál, hogy csak szép INCI-s termék lehet :)
    Anastasia Dipbrow Pomade engem is vonzott egy ideig, de sok helyen azt olvastam, meg külföldi youtubereknél hallottam, hogy könnyen beszárad, gumiszerű lesz. Ez eltántorított, mert nem olcsó. Most én is a Milani hasonló termékén gondolkozom (van a MAC-nek is, de nekem annak túl meleg tónusú az árnyalata) meg még a NYX Eyebrow Gel tetszik, bár ez nem tégelyes. :)
    Revlon Lip Butter is kívánságlistás.
    Meg a Too Faced Chocolate Bar paletta *-*
    És mindhárom UD Naked paletta + a Basics :D
    Parfümmániásként pedig le sem merem írni annyit szeretnék, de mentségemre legyen, hogy sok sok éve szeretném őket, szóval régi sóvárgások. :)
    Húú elég hosszú lett, ezért bocsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bánom a hosszú listát ;)
      Benton termékeim vannak és szeretem őket, de jobban ki szeretnék próbálni koncentráltabb BHA-t. Ez a Cosrx jól hangzik, utánanézek majd.
      Mostanában elkezdtem én is figyelni az összetevőkre, sminkekben még kevésbé megy, de samponokban már nagyon figyelem, meg kísérletezek dezodorokkal. Legközelebbb a tusim is szép összetevős lesz. Sminkeknél ez sajnos még nem sikerül, de szépen lassan haladok...
      Az Anastasia terméke ha meglenne és beszáradna sírnék ekkora pénzkiadás egy szemöldökre való termékért után...
      Chocolate Bar nagyon szép, meg persze az UD paletták is, egyelőre a Naked 3-mal elvagyok, illetve a Naked dupe-ommal és több másik natúr palettámmal. Ha majd jobban "elkoptak" lehet a Too Faced darabja lesz a következő.
      Na igen parfümökből én is 10-et fel tudnék sorolni most azonnal... de nekem is csak gyűlnek-gyűlnek, mert elég parfümöm van jelenleg.

      Törlés
  9. A CP szemhéjpúderek nekem is nagyon szimpatikusak. :)
    A Milani szemöldökformázót nagyon szeretem, de azért az Anastasia-t is be akarom szerezni.
    Idén spórolós üzemmódban vagyok, mert felújítjuk a házat és inkább az álom-gardróbra költök majd. :D
    A Zara parfümöket én is imádom, most is van belőlük 4 darab a készletemben.
    A TBS testvajak pedig tényleg szuperek, de nekem a H&M új testvajai is nagyon bejöttek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kell akkor néznem a Zara parfümöket egyszer. A H&M beauty vonalát pedig szintén ideje lenne felfedeznem.

      Törlés
  10. MAC rúzsok közül én is a Brave-re akartam elsőként lecsapni, de azt hiszem nálunk nem lehet kapni :((( Ezért hoztam el a Twiget, ami kicsit sötétebb, de még így is gyönyörű természetes szín. A Faux is jó választás, nekem most a kedvenc mályvás árnyalatom a Fast Play.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinéztem most pár árnyalatot még, rettegek, melyikek nem lesznek itthon kaphatók. Ez a Fast Play is gyönyörű, megjegyeztem, hogyha a választás előtt állok ezt is megnézzem. Köszönöm a tippet!

      Törlés