Üzemeltető: Blogger.

Újra itt


Nem az első ilyen bejegyzést írom, úgyhogy mondhatnánk, hogy már rutinos vagyok, de talán ennyit mint most még nem hagytam ki. Számomra ez mindig is egy hobbi volt, így előfordul, hogy a háttérbe kerül, sőt van, hogy nincs kedvem, energiám vagy épp időm a blogra, csak muszájból pedig sosem akartam blogolni. Most megint eléggé kedvet kaptam, és úgy látom, hogy időm is lesz rá, így visszatérek az én kis személyes naplómhoz. 

Feleslegesnek tartanám írni arról az időszakról ami kimaradt, bár nem mondom, hogy nem fogtok belőle szeleteket látni, mert - és akkor már elkezdek rátérni a terveimre - több bejegyzés ötletem is van, ami az előző évre utal majd vissza. Az utazásaimról még több képet, mint az instagramon biztos láthattok majd, de szeretném tippekkel kiegészíteni, jobban bemutatni az adott úti célt, ahol jártam. Szóval egy-egy utazásomról talán olyan 3-4 bejegyzés is lesz majd, és ezeket szeretném visszamenőleg is pótolni. Nem lesz ez egy utazóblog, mert egyelőre annyi lehetőségem nincs utazni, bár imádnám, de szeretnék több ilyen tartalmat.


A beauty vonal marad, bár az arány csökken. Eléggé sokat változtak a vásárlási szokásaim ezen a téren. Sminkekből igyekszem mindig csak azt megvenni, amim elfogyott, és amire szükségem van, ezek általában korrektor, szemöldöktermékek, tus, szempillaspirál, és kevesebbszer fordul elő, hogy bekerül a kosaramba egy milliomodik rúzs vagy szemhéjpúder. Így a sminkek terén főleg a fentebb elsőként felsorolt termékek tesztjeit láthatjátok majd inkább a blogon, mert azokkal még ha már mindenből van is kedvencem, de szoktam kísérletezni. A 2017-es kedvenceim, amik kimaradtak, és még nem mutattam őket be a blogon, majd szeretném bemutatni, mert sok olyan termékem van, amihez mindig szívesen nyúlok, és mindig újraveszem. A sminkek mellett igaz ez a hajápolási és arcápolási termékekre is, de majd talán látszik is a blogon, ezekre többet költök, mert az arcápolás nagyon előtérbe került nálam, a hajápolás pedig mindig is fókuszban volt. Bár ezeknél is igyekszem tartani, hogy a meglévő termékeim elhasználom, és mielőtt elfogyna azelőtt vásárolok egy újabb terméket.

Az outfit bejegyzések nehéz kérdés, mert a 9-18-as munkaidő mellett még jó ideig nem lehet fotózni hétköznap, hétvégente pedig sokszor szintén össze-vissza megyünk mindenfelé, vagy pont hogy itthon pihenek az itthoni kényelmes ruháimban, smink nélkül, kócos hajjal, de havonta egyet legalább szeretnék, bár inkább majd tavasztól érvényes ez, amint lekerülhet a vastag télikabát.

Kép forrása: pinterest.com
Augusztusban lesz az esküvőnk, úgyhogy a gondolataim ekörül is forognak a mindennapokban. Az előkészületeket szeretném a blogon dokumentálni, mert biztos jó lesz, majd később visszaolvasni ezeket a bejegyzéseket. Készülök egy bejegyzéssel, amiben elmesélem eddig hogy állunk, mert az a helyzet, hogy már az esküvő előtt másfél évvel elkezdtük szépen apránként szervezni, utána pedig különböző témák köré épülő bejegyzéseket, inspirációs bejegyzéseket tervezek írni.


Nagyjából ennyi, amit egyelőre tudok és elképzeltem. Instagram story-ban említettem még a recepteket, mert nagyon szeretek főzni, majd meglátjuk, hogy hogyan illesztem ezeket be. Eszembe jutott például egy "mit ettem ma" típusú bejegyzés is az ilyen videók után, képekkel, receptekkel. Nem igazán szeretnék magamnak kereteket szabni, hanem amiről jól esik, arról írni, úgyhogy inkább life style irányba megy majd el a blog. Ehhez kapcsolódóan gondolkozom a névváltáson. Mit szólnátok hozzá? Ha van ötletetek szívesen veszem kommentben, már gondolkozom egy ideje, de egyelőre még csak egy van, ami eszembe jutott és tetszik, viszont még nem is ellenőrizte szabad-e, stb. Illetve kíváncsi lennék mit szóltok a terveimhez, és van-e még bejegyzésötletetek (akár a fentiekhez kapcsolódóan), amit szívesen olvasnátok.

5 megjegyzés

  1. Nagyon örülök, hogy folytatod az írást, szeretem olvasni a bejegyzéseit. Várom az utazós posztokat is, a szép képeket, én is nagyon szeretek utazni. Az esküvős bejegyzések is érdekelnek. :) Esetleg a körmös posztok folytatásán nem gondolkodsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos jelenleg eléggé gyengék a körmeim és gyakran letörnek, úgyhogy meg kell erősítenem őket, de aztán nem zárkózom el az ilyen jellegű bejegyzésektől sem :)

      Törlés
  2. Örülök, hogy visszatértél :) Nagyon várom már az utazós és esküvős bejegyzéseket is, szeretem az ilyen témájú bejegyzéseket is olvasgatni :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, baromira tetszik a cikk :)

    VálaszTörlés