Üzemeltető: Blogger.

Tony Moly GF-Factor Second Skin Eye Goggles


Még nagyon régen dobtam be ezt a Tony Moly szemmaszkot a COSRX BHA hámlasztó mellé, mert így vált ingyenessé a szállítás a jolse.com-on, illetve ha jól emlékszem az első rendeléses 5$-os kuponnal tulajdonképpen ingyen volt. A webshopot egyébként ajánlom, mert az én rendelésemhez anno több mint 10 db mintát adtak! Az ötletet, hogy ezt a terméket válasszam, a Pure Smile ajakmaszkja adta, amelyre régen sokan voltatok kíváncsiak, na meg persze én is szeretek néha furcsább dolgokat kipróbálni.

A maszk egy nagyobb csomagolásban érkezik, lévén, hogy nincs összehajtogatva, hanem egy műanyag tartóban van. Ahogy a szájmaszk is, ez is zselés állagú, viszont, hogy a nedvességet minél jobban megtartsa egy szövetréteg is van rajta, ezt azonban felhelyezés előtt eltávolíthatjuk. A csomagolás hátulján most szerencsére angolul is olvashatjuk a használati útmutatót: Arcmosás után törölköző száraz arcra kell felvinni, majd kb 10-20 percig fennhagyni. Ha letelt a javasolt idő, akkor távolítsuk el, és a tasakban maradt terméket óvatosan ütögessük bele a bőrbe, így fokozva a hatást. Sötét karikákra, illetve ráncokra ajánlják.


A használatáról annyit, hogy nagyon egyszerű felhelyezni a maszkot, és jól tapad a bőrhöz, így igazából bármit csinálhatunk aközben míg fenn van, nem vagyunk az ágyhoz kötve, bár nagyon mozgatni az arcunk izmait nem szabad, mert elmozdulhat. A szem része nekem egy kicsit talány, mert vagy lehatjuk a szemünk alatti területre, vagy én próbáltam úgy is, hogy felhajtottam, hiszen így a szemhéjam is hidratálja. Nem tudom melyik a helyes mód, de igazából nem is fontos. Jól eső, kissé hűsítő érzés, amíg a maszk fenn van, utána pedig nagyon hidratált érzetű a bőr.

Remekül hidratálja a szem alatti területet, ami nálam így télen képes kiszáradni, így jókor vettem elő a terméket, illetve olyan feltöltődöttnek éreztem a bőröm, valamennyire ki is simította a bőrt. Tényleg érdemes felkenni a csomagolásban maradt terméket, mert ezzel plusz löketet adunk a hatásának, és még tovább hidratált marad a bőrünk. A Tony Moly GF-Factor termékcsaládjába tartozó termékek egyébként viszonylag drágának számítanak, a teljes kiszerelésű krémek kb 10.000 Ft-ba kerülnek, úgyhogy én minden maradék cseppjét felkentem a teljes arcomra éjszakára.

Összességében, ajánlom kipróbálásra, de én legközelebb inkább egy teljes arcmaszkra költök majd. Akiknek a szem alatti terület kifejezetten száraz, és nagyon igényli a plusz hidratálást, azoknak viszont kifejezetten jó lehet, mert talán jobban hidratál, mint a legtöbb arcmaszk, illetve javít is a fáradtság jelein.


Próbáltatok már hasonlót? Szeretitek az arcmaszkokat, és ha igen melyiket ajánlanátok?

6 megjegyzés

  1. Hogy a lényeget megragadjam :D, rendeltem már párszor a Jolséról, de mindig ingyen postával (Economy Mail), értéktől függetlenül. Igaz, ehhez nem jár tracking number. Vagy te Standard Maillel rendeltél? Az 40 dollár fölött ingyenes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abban biztos vagyok, hogy a -5$-t csak úgy tudtam beváltani, hogy ezt még a kosaramba tettem, de hogy emiatt standard lett-e és így kaptam tracking numbert, őszintén szólva már nem tudom, mert még nyár végén rendeltem kb.

      Törlés
    2. Ja, értem, csak hirtelen megijedtem, hogy esetleg megszűnt az ingyen posta a Jolsénál.
      Amúgy nem semmi szempilláid vannak! A maszkos képen néztem, hogy irigylésre méltóan hosszúak. :)

      Törlés
  2. Második kommentet nem enged válaszként írni :/
    Hosszúak, de sajnos szög egyenesek :( Akkor viszont imádom a szempilláim, mikor nagy ritkán van időm begöndöríteni.

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom, a blogger felületén hogy működik, de a wordpress-nél be lehet állítani, hogy hány "lécsőig" engeded a kommentfolyamot megjelenni. Az alapértelmezett talán 3 volt. Lehet, hogy itt át lehet állítani. Nem mintha nekem nem felelne meg a válasz ilyen formában is, csak egy tipp volt. :)
    A göndörítést én még sosem próbáltam. Neked milyen göndörítőd van? Van valami tipped, ami nagyon bevált?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézem majd, köszi.

      Egy régi talán Essence van, de le szeretném cserélni a közeljövőben, majd megmutatom mire cseréltem, és hogyan vált be :)

      Törlés