Üzemeltető: Blogger.

Lush szerzemények


A Lush karácsonyi limitált termékek kiárusításának most sem tudtam ellenállni. Ilyenkor 50%-os kedvezménnyel csaphatunk le a csodásabbnál csodásabb illatú termékekre. Most is illatfelhőben írom ezt a bejegyzést és a szobát is kezdi teljesen betelíteni az illat. Ahogyan tavaly is, most is a neten rendeltem meg a termékeket, gyors voltam ugyan, de így is sok minden elfogyott már. Örülök neki, hogy a nagy kedvencem, a Buche De Noel arc- ás testradírt már korábban beszereztem, mert amikor rendeltem már hűlt helye sem volt a weboldalon.

Bolti átvételt szerettem volna választani a házhozszállítás helyett, mert tavaly a boltban is sikerült még plusz egy termékre lecsapni, de sajnos most nem tudtam kiválasztani ezt a lehetőséget. A megjegyzésbe azért beírtam, bár esélytelennek találtam hiszen előre utalással már a szállítási díjat is kifizettem. Nagyon pozitív meglepetés ért, amikor e-mailt kaptam, hogy átvehetem a boltban a csomagot, a kiszállítás díját pedig visszautalják. Így kell ezt csinálni, szuperek vagytok Lush! Sajnos csak pénteken jutottam el az üzletbe, így ott már alig volt valami a limitált termékekből, nem is vettem semmit, viszont a pár perc sétára lévő Zarában lecsaptam egy gyönyörű csipkeruhára.


Megvásároltam az első ajándékcsomagom, a hihetetlenül cuki Rudy-t. A kendőbe csomagolva két fürdőbombát találunk a Butterball-t és a Shoot For The Stars-t. Előbbi, leírása alapján kakaóvajat és vaníliát tartalmaz, ez egy visszafogottabb illat, legalábbis a Shoot For The Starts eléggé elnyomta becsomagolva, amely brazil narancs és bergamott illatú. Kíváncsi leszek rájuk, a Shoot For the Stars-ra főként a színek miatt, a Butterball-ra pedig a hidratáló hatása miatt. Egy habfürdő is landolt a virtuális kosárkámban, a Peeping Santa, amelyről tavaly éppen lecsúsztam. Kellemesen visszafogott illata van, de ennek a terméknek a fő funkciója ugyebár hogy hatalmas habokat készítsen. 


A negyedik és egyben utolsó termék egy samponszappan, amelyre bevallom talán a legkíváncsibb vagyok. Több embertől is hallottam már, hogy mennyire beváltak neki a szilárd samponok, többen pedig kifejezetten a Lush samponszappanjait dicsérték, így örültem, hogy 50%-os kedvezménnyel tudtam megvásárolni a Montalbano samponkorongot. A weboldal szerint új formulával rendelkezik, remélem be fog válni! Zöld olívát tartalmaz, amely a leírás alapján növeli a haj szakítószilárdságát, rozmaingkivonatot, amely tisztítja és kiegyensúlyozza a fejbőrt, illetve szicíliai citromolajat és frissen facsart citromlevet, amelyek ragyogóvá teszik a hajat.

Ti lecsaptatok valamire a Lush leárazáson vagy esetleg előtte? Melyik a kedvenc limitált karácsonyi terméketek?

1 megjegyzés

  1. Én is bevásároltam, és konkrétan a csukott szekrényen keresztül, papírzacskóba csomagolva is érzem a dolgok illatát, brutális :D A samponszappant én is nézegetem már egy ideje, de most sem sikerült még rávennem magam, hogy kipróbáljam. Talán majd egyszer :D

    VálaszTörlés