Üzemeltető: Blogger.

Lily Collins Golden Globe inspired makeup


Mostanában a feketén és barnán kívül nem sok színt használok sminkelés során, maximum akkor, ha egy rúzst is felkenek, de a hétvégén kedvem támadt leülni sminkelgetni, és egy színesebb sminket készíteni. Már régebben kinéztem magamnak a bordó ajkak, rózsaszín szemek párosítását, ami azért nekem merész lenne egy átlagos hétköznapra. Lily Collins egy ilyen színpárosítású sminkkel jelent meg az idei Golden Globe gálán, és be kell valljam, nekem most ő volt a kedvencem a vörös szőnyegen.


Ilyesmi barackosabb rózsaszín szemhéjpúder híján két pirosítót vettem elő a szemsminkemhez, a Sleek Blush by 3 Lace nevű pirosítópalettát (teszt), ebből is a Guipure árnyalatot, illetve a Maybelline FaceStudio Master Blush 91 Coral Fever árnyalatát (teszt). A két szín nagyon hasonló (lehet írok is egy összehasonlító tesztet majd), arany csillámos rózsaszínek, de a Coral Fever láthatóan barackosabb. Végül a kettő keveréke került a teljes mozgószemhéjamra, sőt még kissé a mélyítővonal fölé is, illetve az alsó szempillatövekhez. Lily sminkjében nincs fekete szemceruza a szempillatöveknél, de én szerettem volna egy kissé ezzel is dúsabbnak láttatni a szempilláim. A Pupa Multiplay fekete szemceruzáját használtam, amelynek egyik végén található egy satírozó szivacs, ezzel dolgoztam el egy kicsit a vonal széleit, hogy ne legyen annyira éles. Belülre egy kis fényes pezsgőszín, az MUA Undressed palettából, szempillaspirál (MAC Upward Lash), és kész is a szemsmink.

Az arcomra pirosítóként ugyanazt a Sleek pirosítót használtam, amit a szemeimre is. Nekem kifejezetten tetszik, ahogyan harmonizál a kettő. Szerettem volna ha a highlighter nem túlzó, de azért még hangsúlyos. A MAC Strobe krémjét ütögettem fel az arccsontomra két rétegben, rá pedig a Catrice egy régi trendkiadásos (Celtica)  highlighterét, ami annyira visszafogott önmagában, hogy igazából púderként is használható, úgyhogy az arcom többi részére is került belőle, persze sokkal kisebb mértékben. Az ajkaimra egy sokkal sötétebb bordót választottam, a Colourpop Creature árnyalatú Lippie Stix-et (bejegyzés róla).



Hogy tetszik? Ti párosítanátok a rózsaszínt és a bordót?

8 megjegyzés

  1. Nagyon szép lett ez a smink, és neked jól is áll! Arcpírt én is szoktam használni a szemhéjamra, csak nem rózsaszínt, mert attól betegnek néznék ki, hanem a Bourjois Veloute de Peche-t, amely egy aranyló sárgabarackos szín. Illetve van egy Catrice highlighterem, a tavalyi Treasure Trove kiadásból, gyönyörű a fénye és a színe, és nemcsak az arccsontomon mutat jól, hanem a szemhéjamon is. Nagyon decens, finom hatást lehet vele elérni a szemhéjon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Egy barackosabb árnyalatot kipróbálok majd én is valamikor egy sminkben. :)

      Törlés
  2. Annyira gyönyörű vagy 😊 nagyon jól áll neked az a smink. IGAZI DÍVA 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A dívától messze állok, de nagyon köszönöm!

      Törlés
  3. Csodás lett ez a smink, nagyon jól áll! :)
    Imádom Lily-t, annyira kifinomult és egyedi a stílusa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én is nagyon kedvelem, és az egyik kedvencem Hollywood-ban stílus szempontjából.

      Törlés