Üzemeltető: Blogger.

Januári kedvencek | 2017


Elérkeztünk az első hónap kedvenceihez 2017-ben, amit én még kicsit megragadva az előző évben, elsőre sikeresen el is gépeltem 2016-ra. Újdonságokat nem igazán próbáltam ki, inkább a nagy kedvenceim használtam, illetve a régi nagy kedvenceim vettem elő.

Bár még mindig a Borotalco az igazi, ha dezodorról van szó, nemrég elővettem az egyik Soft&Gentle dezodort, amelyről anno egy hosszú összehasonlító bejegyzés is született. A hónapban az Active-ot használgattam, ami egy frissebb citrusos illat, és nagyon meg vagyok vele elégedve, szerintem amíg nem jön a meleg, addig maradok ennél, hiszen ez alumíniummentes. A kezeim elég gyakran kiszáradtak, így nagyon jól jött a Karácsonyi Gift Swap-en kapott Balea kézkrém, aminek isteni barack illata van, és eddig mindig elég hamar rendbe tette a kezeim. Az ajkaimnak is rengeteg plusz hidratálás kellett. Szinte végig a Magister Products Mézes puszi ajakbalzsamot használtam, amely kellően hidratálja az ajkakat. Erről a termékről, és két másik Magister Products termékről hamarosan érkezik egy külön bejegyzés.

Miután január elején fodrásznál voltam, és a hajvégeim felfrissültek a vágás során, megfogadtam, hogy ismét nagyobb figyelmet szentelek a hajápolásnak is. Elővettem a már egy ideje csak a legalsó polcon csücsülő Alverde avokádó és sheavajas hajvajat. Erről még nagyon régen volt teszt, amelyben ki is kiáltottam az egyik örök kedvenc hajápolási termékemnek, ez azóta is igaz rá. Januárban szinte minden hajmosás előtt felkentem minimum 30 percre hajpakolásként. Táplálja a hajat, illetve puhábbá, könnyebben kifésülhetővé teszi hajmosás után. A másik hajápoló termék a Krémmánia Box-ban lévő Joico Deep Penetrating Reconstructor hajújraépítő hajbalzsam, aminek egy az egyben olyan az illata, mint a Balea egyik fényvédőjének. Hajbalzsam lévén a sampon után szoktam használni főként a hajvégeimre. Meglepetésemre elég kevés is elég belőle, így már hónapok óta tart, de mostanában azért néha már más balzsamokkal keverem, hogy tovább kitartson. Pár percig szoktam (3-10) fennhagyni, és puhább lesz tőle a hajam, mint szinte bármi mástól.


Sminktermékek közül szinte azokat a termékeket használtam csak, amikkel már rengetegszer találkozhattatok, mert a legnagyobb kedvenceim. Lehet ezeket majd egy külön posztba összeszedem már. Amit most a havi kedvenceim közé válogattam, az a Maybelline Facestudio Master Blush pirosító Coral Fever árnyalatban (teszt), illetve a MAC Matte Bronze árnyalatú bronzosító. Egész hónapban ezt a két terméket használtam külön vagy olykor együtt. Mindkettő nagyon természetes hatású, és életet lehelnek az arcba. A bronzosítót gyakran használom kontúrozásra is, sőt sokszor csak ezt viszem fel a teljes szemhéjamra.

Bár nem indult jól a kapcsolatom a MAC Strobing Cream-mel, pár hét alatt igazán megkedveltem. Könnyed krém, de mégis érzem a hidratáló hatását, egységesebb, illetve az apró csillámos/fénylő szemcséktől egészségesen ragyogó lesz az arcunk. Nagyon szeretem a szemem alá is ezt kenni, illetve néha még éjszakái krémként is ezt használom. Ha vastagabban ütögetjük fel, akkor még highlight-ként is működik, szóval igazi multifunkciós krém, amit a bőröm nagyon szeret.


Nektek mik voltak a kedvenceitek a hónapban?

6 megjegyzés

  1. Hogy mennyire nem szerettem azt az Alverde hajvajat! Alig vártam, hogy elfogyjon. Nekem egyáltalán nem vált be sajnos. Láttam, hogy te nem igazán kedveled a szilikonos termékeket, de nekem nincs velük bajom. A L'Oréal Extraordinary Oil családból a "selymes olaj a krémben"-t vettem meg legutóbb, és nagyon megszerettem. Nem nehezíti el a hajam, puha, csillogó lesz tőle. Ezt vártam volna az Alverdétől is, de nekem csak szárította és sprőddé tette a hajam, akárhogy használtam. A hónap kedvence nálam a COSRX rizses, illetve mézes arckrém, a vízhiányos bőrt szépen helyrehozzák.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy neked nem vált be :( Mostanában már nem annyira kizáró ok a szilikon nálam sem, de mikor hajat növesztettem kifejezetten mellőztem, és ez nekem bevált. Ez a L'Oreal most krém vagy olaj állagú? :) Utánaolvasok majd, bár hajpakolásokban inkább maradnék a mentes termékeknél vagy természetes olajoknál, hajvégápolónak viszont jó lehet.

      Törlés
    2. http://kremmania.hu/kremek/l-oreal-paris-elseve-extraordinary-oil-selymes-olaj-a Krém, tubusban van, icipici kell belőle egyszerre. Hajszárítás előtt a törölközőszáraz hajamba szoktam masszírozni egy borsónyit (lapockáig ér kb. a hajam), így könnyebb kifésülni is. Szárítás után pedig még egy fél borsónyit eloszlatok a hajvégeken. Az illata elég erős, de nekem tetszik.

      Törlés
  2. Ideje lenne vadásznom egy pirosítót :) az a Maybelline darab már akkor felkeltette az érdeklődésem mikor tesztet írtál róla :) Azt hiszem még megnézek párat mielőtt döntenék. Ill. szerintem kivárom a glamour napokat a smink vásárlással.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én is gyűjtöm a Glamour-napi listára a termékeket :D

      Törlés
    2. Remélem írsz róluk majd 😀

      Törlés