Üzemeltető: Blogger.

Turis szerzemények - Háda


A többi haul bejegyzéshez képest a turis szerzemények sokaknak kissé haszontalannak tűnhetnek, hiszen ha megtetszik egy darab, nem tudsz elmenni és megvenni ugyanazt, viszont én nagyon kedvelem őket. Egyrészt szeretem nézegetni, hogy mások milyen kincseket találtak, inspirációt nyújtanak, ráadásul meghozzák a kedvem a turizáshoz. Tulajdonképpen a mostani vásárlásomhoz is az utóbbi időben nézett bejegyzések hozták meg a kedvem, ezért gondoltam megmutatom én is, hogy miket találtam.

A Kökin lévő darabárus Hádában jártam. Sikeresen ráéreztem mikor kell menni, ugyanis tegnap érkezett a téli készlet, mint az ott kiderült. Szerencsére nem óriási a tömeg azért nem volt, elég sokan voltak, de én még kellemesen elválogattam a sorok között. Szerintem igazán szuper darabokra sikerült lecsapnom, sztorizgatok melléjük egy kicsit. Az első képen látható padlizsán színű Topshop blézerre már azután sikerült rálelnem, hogy a többi ruhát felpróbáltam és kiválogattam. Felhívtam anyát, hogy szeretne-e egy kockás inget, közben mászkáltam és egyszer csak ott volt ez a szépség, ráadásul tökéletes méretben. Ilyen ez a karma! Meghálálta, hogy anyára is gondoltam vásárlás közben.

Turkálóba nem szabad szigorú elképzelésekkel érkezni arról, hogy miket szeretnénk, de én mindig szeretem átgondolni nagy vonalakban előre, hogy nyitottabb legyen a szemem ezekre, meg tudjátok... hátha bevonzom. Most pár inget szerettem volna, és sikerült is találnom többet is. A kék kockás Tu ingen még az eredeti cédula is rajta volt. A márkával még ezelőtt nem találkoztam, de most direkt rákerestem. A Tu egy angol ruhamárka, amelyet a Sainsbury's szupermarketekben találhatnak meg azok, akik kinn járnak, illetve online is megrendelhetők a ruhadarabok, de csupán az Egyesült Királyság területén belülre. Az ing 100% pamut, iszonyúan puha és kényelmes. A piros-lila-kék kockás New Look inget vettem anyának. Az utolsó ing tűnik talán képeken a legkevésbé érdekesnek, de felvéve nekem ez a kedvencem. A bejárattal szemben lévő sor legszélén láttam meg, amint beléptem az üzletbe gyorsan oda is siettem érte. Én csak úgy hívom magamban, hogy a szexi barátomtól loptam el típusú ingek egyike, egyébként a H&M Devided vonalából van. 





Az utolsó ruhadarab egy Riverisland csíkos top, a csíkos felsők is a listámon voltak egyébként. Talán ebben az évben jött újra divatba ez a fazonú felső, de sosem próbáltam fel egyet sem, mert nem gondoltam, hogy jól állna. A tapadós fazonok tutira nem is, ez viszont vastagabb anyagú, így nem tapad annyira és így különösen tetszett. Magas derekú nadrággal tökéletes.

Remélem adtam egy kis kedvet Nektek a turizáshoz, és kíváncsian várom, hogy érdekelnek-e titeket ezek a bejegyzések, mert akkor máskor is szívesen megmutatom a szerzeményeim, illetve gondolkoztam a turi tag kitöltésén is.

Ti szerettek turizni? Miket vettetek legutóbb? Melyek a kedvenc helyeitek?

10 megjegyzés

  1. Szuper dolgokat szereztél be! :) Régebben én is nagyon sokat jártam a Kökis Hádába, mert szinte ott lakom mellette. :D Egyébként a körúton van egy Maggie's nevű turi (sajnos a pontos címet nem tudom), ahol nagyon sok szuper darab van. :) Illetve sok Hádában kilóra kell fizetned, szerintem az is nagyon megéri. :)

    Puszi,

    Lotti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rákeresek majd a Maggie's-re. Nekem tavaly év elején még útban volt a Köki egyetem/munkahely és lakás között, így többet jártam nézelődni. Mondjuk most is 10 percre lakom tőle, de így nincs annyira szem előtt.
      Egy kilós Hádában voltam még csak, ami a Nagyvárad tér közelében van, de szerintem pont már mikor minden le volt fosztva, így talán 1-2 egyszerű pólót találtam csak, megy másik alkalommal meg egy kis fekete kabátot azt hiszem.

      Törlés
  2. Tényleg jók nekem éppen a H&M ing tetszik legjobban. :D Én szeretek turizni, pont ma is voltunk a párommal, csak nem sikerült semmi..... De nagyon sok ruhám származik onnan, tényleg ki kell fogni. Én azért kedvelem, mert egyedibb darabokat tudok onnan venni, mint mondjuk a kínaiból, és azért jóval olcsóbban is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezért kedvelem, illetve, mert így az angol márkák is valamilyen szinten elérhetők, amik amúgy Magyarországon nem.

      Törlés
  3. Óóó de irigyellek, hogy ilyen jókat találsz, nekem mostanában egyik turiban sem tetszik semmi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont jókor voltam ott szerintem. Bár a Köki Hádában szinte mindig találtam valamit, én a kisebb turikkal vagyok úgy, hogy nem nagyon találok semmit sose.

      Törlés
  4. Jaj, az a Divided ing, nekem is az az egyik kedvencem :) Ma én is beugrottam az egyik kedvenc turimba, de semmit nem találtam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A vicces, hogy előtte lévő nap, pont H&M ingeket nézegettem neten :D

      Törlés
  5. Szuper dolgokat fogtál ki! :) én szívesen olvasnék máskor is hasonló bejegyzéseket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igyekszem legközelebb is ilyen bejegyzéseket hozni.

      Törlés