Üzemeltető: Blogger.

Beváltak! - Lirene Physio - micellás arctisztító gél & Tápláló méz és citrom arckrém


Hatalmas meglepetés volt számomra a Lirene két terméke, a Fiziológiás-micellás arctisztító gél és a tápláló méz és citrom arckrém, amit lehetőségem nyílt tesztelni. Őszintén nem számítottam rá, hogy ennyire beválnak majd, és a bőröm ennyire szeretni fogja őket. 

A legtöbb arckrémben engem az zavar, ahogyan a felkenés után érződnek a bőrön, nagyon sok viaszos vagy ragacsos réteget hagy, még akár 10-15 perccel a felkenés után is. Reggelente erre nekem nincs időm, hamarabb rá akarok sminkelni, sőt nem akarom, hogy egész napra elnehezítse a bőröm a reggeli hidratáló krémem. Hatalmas meglepetés volt, hogy ez a mézes citromos krém gyorsan beszívódik és pár perc után lehet rá sminkelni. Nagyon kellemes, de mégis jól hidratál, így ősszel-télen nap közbenre pont ennyi kell a bőrömnek. Néha esténként is ezt kenem fel, így reggelre kis pihe-puha lesz a bőröm. Négy összetevőt emelnék ki az összetevőlistából, amelyekről köztudott, hogy jók a bőr számára, ezek a méz, a citrom, panthenol és a shea vaj. Visszafogottabb citromos, citromfüves illata van a tégelyben, a bőrön azonban inkább édeskés illattá változik.



A többi micellás termékhez hasonlóan azt vártam az arctisztító géltől, hogy ezt is tudom szemsmink lemosásra is használni majd, de pont erre nem lehet, az én szemem legalábbis csípi (a termék leírásában egyébként nincs is benne, hogy szemsmink lemosására való lenne). Arclemosónak viszont kiváló! Egy folyékonyabb géles állaga van, frissítő illattal (sajnos nem parfümmentes). A frissítő hatása miatt sokszor nem csak este használom arctisztításra, arcsmink-eltávolításra, hanem reggelente is, mert nagyon jól felélénkíti az arcom és felébreszt. Azt ígéri, hogy megőrzi a bőr természetes PH értékét, de mellette hatékonyan tisztít. Nedves arcra szoktam felvinni, a használatában kifejezetten szeretem, hogy nem habzik fel nagyon. A kiszerelése nagyon praktikus, ráadásul pont egy pumpálás elég egy arcmosáshoz, így egy ekkora flakon sokáig tart.

Találkoztatok már a Lirene termékekkel? Nektek hogy váltak be?

Nincsenek megjegyzések