Üzemeltető: Blogger.

Dezodor kedvencek!


Nem tudom igazán, hogy a bőrünk hozzá tud-e szokni a dezodorhoz, és kicselezni azt, de miután hónapokon át, a nyári hónapokon át is használtam és kedveltem a FA fújós dezodorait, pont mikor már nem is volt olyan meleg, mintha varázsütésre teljesen haszontalanok lettek volna, és többször kellemetlen helyzetbe hoztak. Muszáj volt váltanom, ezért szereztem be a Borotalco fújós dezodorát, majd másfél hét múlva a stiftes verziót is.

Igazából nagyon hosszan szerintem nem lehet írni egy dezodorról, ráadásul a címben már el is lőttem a poént, hogy imádom őket! A hatásuk kiváló, hatékonyan semlegesítik a szagokat és csökkentik is az izzadás mértékét. Az illatuk nehezen behatározható, ahogyan a csomagolásukon olvasható is egyedülálló Borotalco illat, egy kissé púderes, egy kissé édeskés és citromos, nem túl tolakodó, én nagyon kedvelem. Számomra a legpraktikusabbak a fújós dezodorok, mert ezekkel pillanatok alatt be lehet fújni a hónaljunk, ráadásul a (legtöbb esetben) a ruhánk sem kell féltenünk a nyomaiktól, ez igaz a Borotalco dezodorára is. Legtöbbször reggelente ezért ezt használom, de utazáshoz sokkal praktikusabb a stiftes verzió, ez jött velem Rómába is, ráadásul nálam a stift a hatékonyabb izzadásgátló. Fontos megemlíteni, hogy alkoholmentes, viszont nem alumíniummentes, akinek ez szempont annak sajnos más dezodort kell keresnie.

Nektek melyik a kedvenc dezodorotok? Próbáltátok már a Borotalco dezodorait?

2 megjegyzés

  1. Most nyáron én is próbáltam egy Fa dezodort, de nem igazán volt hatásos. Én általában most már keverem a márkákat, jelenleg este egy Garnier golyós dezodort használok, reggelente pedig befújom magam egy Rexonával. Extrém esetekben a Rexona Maximum Protection a kedvencem. A Borotalcót még nem próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én régen használtam Garniert, de annyira nem voltak a kedvenceim, a Rexona Maximum Protection viszont nekem is kedvenc, szintén extrémebb esetekre, nem minden napra.

      Törlés