Üzemeltető: Blogger.

Colourpop Lippie Stix & Ultra Satin Lip


Már régóta vágyam, hogy kipróbálhassam a Colourpop Lippie Stix-eket. A márka július 12-én megnyitotta a rendelést a világ - majdnem - minden részén élők számára, így már Magyarországra is rendelhetőek a termékeik a hivatalos webshopból. Elég kemény pillanat volt, mikor megláttam, hogy a szállítási díj hozzánk 25$ (!!!), ennek ellenére Andival leadtunk egy közös rendelést, mert így kettéosztva már azt mondom rendben van az ára, ráadásul a hírlevélre való feliratkozással -5$ kedvezményt is kaptunk.

A USPS oldalán nyomon lehetett követni a csomagot, Los Angeles-en, majd Amszterdamon keresztül érkezett meg kevesebb, mint két hét alatt. Ha már ilyen magas a szállítás a gyorsaság azért elvárható. Mivel Amerikából érkezik a csomag, ezért érdemes átnézni a vám és áfaszabályokat. A mi csomagunk 42$ volt szállítás nélkül, ez az összes szerepelt a csomag külsején, így elvileg már áfa terhelné, viszont szerencsésen megúsztuk.


Rátérve a termékekre, három Lippie Stix-et és egy Ultra Satin Lip-et rendeltem. A csomagolásuk nagyon szép letisztult és elegáns, mind külön papírdobozban érkeznek. Maguk a rúzsok hosszúkásak, szintén letisztult fehérek. Nem tipikus rúzs alakjuk van, emiatt egy kicsit tartottam a használatuktól, viszont könnyen megszokható, sőt kényelmes is, de egy kicsit tovább tart a rúzs felkenése.

Három árnyalatot rendeltem a Lippie Stix-ek közül, mind matt finish-sel rendelkezik. A Lumiere az egyik kedvenc youtuber-em, KathleenLights által megálmodott rúzs. Ha valaki még nem ismerné, én nagyon ajánlom a videóit, ő az akit órákon át tudok nézni! Immáron harmadszor működött együtt a Colourpop-pal, készítettek Lippie Stix-eket, szemhéjpúdereket, szemhéjtust és folyékony rúzsokat is, a Lumiere még az első alkalommal született meg. A videói között minddel találtok sminkeket és el is meséli, melyiket hogyan találta ki, miért úgy nevezte el ahogy. Már anno első látásra tudtam, hogy a Lumiere nekem kell, örültem, hogy végre megrendelhettem. Egy nagyon természetes piszkos mályvás rózsaszínes nudeegy kissé sötétebb az ajkam színénél. A melegebb sárgás tónusaimhoz inkább nem a rózsaszínes nude-okat részesítem előnyben, ezt viszont imádom magamon, nagyon jól el lett találva, mindenkinek ajánlom ezt a színt. Matt formulája ellenére kellemes viselet az ajkakon.



A másik két árnyalattal már előrerohantam az őszbe. Az LBB burgundis bogyószíne, amit ősszel folyamatosan hordok. Szerettem volna ebből az árnyalatból egy matt finish-űt is. Bár egy kicsit gondolkoztam azon, hogy hasonlóm már van - igaz más finish-sel, de végül meggyőzött a rengeteg jó vélemény és sok swatch. Nem kellett csalódnom, imádom és már nagyon várom, hogy ősszel rengeteget hordjam. A tartóssága is remek, sőt eléggé befogja az ajkakat, tanácsolnám a sminklemosó használatát a lemosáshoz. A bejegyzés írása közben jöttem rá, hogy ezt az árnyalatot szintén egy blogger kollaboráció szülte, és a neve is innen ered LBB, azaz Little Black Boots.

Az utolsó árnyalat, amit választottam a Creature. Ehhez már egy kissé bevállalósnak kell lenni, mert egy nagyon mély sötétvörösről van szó. Lebarnult bőrszínhez is jól illik, de bevallom már várom, hogy a téli világosabb bőrömmel erősebb kontrasztot alkosson. Ahogyan az ilyen árnyalatokhoz általában, ez alá is ajánlott ajakkontúrceruzát használni alapként. Egy kissé ügyelni kell, hogy ne legyen foltos az eredmény, a ceruza ebben is segít. A képen láthatjátok, hogy az ajkam belső felét épp nem fogta be, de ez csak amiatt volt, mert előtte mostam le sminklemosóval az LBB-t. Higgyétek el extra pigmentált és szintén erősen befogja az ajkakat, nehéz lemosni.


Az Ultra Satin Lip folyékony rúzs neve alapján teljesen másra számítottam. A swatchok már segítettek, de az általam választott Frick n' frack pont nagyon becsapós volt a képeken. Nevével ellentétben az ajkakon matt, de nem szárad meg teljesen, selymes érzés az ajkakon. Az előbbi tulajdonságának köszönhetően nem szárít és nem hangsúlyozza ki túlságosan az ajkak barázdáit, viszont szerencsére nagyon tartós. A Frick n' frack egy közepesen sötét barna, inkább meleg tónusú, viszont nem kelt piszkos hatást. Nagyon örülök, hogy Andi rábeszélt végül, és valószínűleg több árnyalatot is beszerzek majd, mert a formulája valami isteni!

Lumiere
LBB
Creature
Frick n' frack
Összességében én ajánlom nektek a márkát, ezeket a termékeket és kifejezetten ezeket az árnyalatokat is. Biztos vagyok benne, hogy rendelek még a márkától, már kinéztem szemhéjpúdereket, pirosítókat és persze további ajakra való termékeket.

Hogy tetszenek? Ti milyen termékeket próbálnátok ki a Colourpop márkától?

5 megjegyzés

  1. Nekem 51 dollár lett végül, és úgy látom a követésből, hogy átjött a vámon áfateher nélkül , úgyhogy kisebbfajta csodaként élem meg :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk hozzá kell tenni hogy én Gosenddel rendeltem, nem a sima szállítással, és át is csomagolták még kint, úgyhogy az meg pláne nem tudom hogy működhet :D

      Törlés
    2. Ahogy mondod tényleg csoda :D

      Törlés
  2. Shimmy, Lumiere 2 és a Trap érkezett hozzám első körben.
    Meg a Colour Schock szemhéjpúderek közül a Sequin. Nekem is két hét alatt ért is.

    A Limbo és a Marshmallow is kívánságlistás, utóbbi épp nem volt, amikor rendeltem. -.-

    Lippie Stixek közül a Paramour tetszik. :)

    Szuperek amiket te rendeltél és nagyon jól állnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Marshmallow és a Paramour nekem is nagyon tetszik. Előbbit néztem is rendeléskor, de ugye nem volt :(

      Törlés