Üzemeltető: Blogger.

Astor Soft Sensational Lipcolour Butter Matte 027 Elegant Nude


Ahogy közeledik az ősz kötelességemnek érzem írni az Astor nagyon hosszú nevű termékének Elegant nude árnyalatáról. A Glamour-napokon szereztem be tavasszal, és bár nem épp tavaszias vagy nyárias árnyalat, mégis annyira illik hozzám, hogy már elég sokszor viseltem, az ősz beköszöntével azonban biztos, hogy  még gyakrabban fogom.

Az Astor Soft Sensational Lipcolour Butter rúzsceruzáit már régóta kedvelem, két árnyalatom is van belőle (teszt), ajánlottam is nektek a Glamour-napokra, mint jó vétel (itt). A 6-8 régóta kapható árnyalaton kívüli bővítések csak ímmel-ámmal jutottak el hozzám, tudtam, hogy érkezett pár matt árnyalat, de nem rohantam egyből a boltba. Kár érte, mert bizony kellett volna! Na jó, nem maradtam le semmiről, csupán akkor már hamarabb élvezhettem volna ezt a terméket.

A soraim között gondolom már átjött, hogy mennyire szeretem ezt a matt rúzsceruzájukat is, talán a három általam birtokolt közül ez lett a kedvencem. A másik kettővel összehasonlítva, amelyek közül az egyik sima, kissé fényes finish-ű balzsamosabb, de azért elég jól pigmentált, a másik apró csillámos, ez a legtartósabb. Az ivást jól bírja, minden egyes alkalommal csak kevés termék kerül az ajkainkról a pohár szélére. Ha nem ennénk csak innánk egész nap, szerintem nap végére sem kopna le teljesen. A finishe matt, nem mint egy matt folyékony rúzs, mert a formulája sokkal krémesebb, így az ajkainknak kellemes viselet. Amit még megemlítenék, hogy ha már száraz ajkakra visszük fel, akkor beülhet a ráncokba, de egyébként nincs ilyesmivel probléma. 

Az árnyalatot tekintve az én bőrszínemhez, tónusaimhoz ez nem egy nude árnyalat, talán egy sötét nude-nak lehet nevezni, ha akarjuk. Egy barnás rózsaszín árnyalatról van szó, amely még egy kis naracsos, téglás tónust is kapott, de nem mozdul el egyik irányba sem túlzottan, Nézegettem van-e itthon hasonlóm, és az egyik a nemrég bemutatott Colourpop Lippie Stix Lumiere (teszt, smink) volt az első tippem, bár abban a rózsaszín jobban dominál és nincs meg ez a téglás árnyalata. A másik egy limitált Catrice rúzs a FALLosophy trendkiadás Rustic Rose árnyalata (teszt), ami már ugye nem kapható, de tartósság miatt nem is ajánlanám, akkor inkább vegyétek meg az Astort.


Ti hogy álltok ezekkel a nude barnás rózsaszínes árnyalatokkal? Próbáltátok már az Astor rúzsceruzáit?

2 megjegyzés

  1. Én is nagyon imádom ezt a rúzsceruzát. Még a rózsaszín verzióját ajánlom, ha nem próbáltad. Te vagy a kedvencem��!

    VálaszTörlés