Üzemeltető: Blogger.

5 különböző állagú termék a szemöldökökre!


Ebben a bejegyzésben öt (majdnem) teljesen különböző szemöldökre való terméket hoztam el, amelyek közül tulajdonképpen mindet nagyon kedvelem, csupán kedv kérdése, hogy aktuálisan melyik a kedvenc és melyiket használom napi szinten. Van itt ceruza, por- és zselés állagú, illetve filces termék is, ráadásul a legdrágább termék is kb. 2200 Ft-ért kapható a drogériákban. Igyekeztem összeszedni, hogy kinek melyiket ajánlom, illetve melyik mennyibe kerül és hol kapható.

Szemöldökceruza: Szerintem a legtöbbek által a szemöldökükre használt termék a szemöldökceruza. A Catrice szemöldökceruzái a kedvenceim, illetve újabban a L'Oreal, de ár érték arányban mindenképpen a Catrice nyer. Viszonylag kemény az állaga, de emiatt is lesz tartós a nap végéig. Gyorsan és könnyen meg lehet vele csinálni a szemöldökünk, csupán arra érdemes figyelni, hogy a belső részeken ne hagytunk túl erős vonalakat. A képeken is látható árnyalatot már sajnos kivonták, de hasonló most is kapható a Catrice kínálatában.
Ár: ~ 800Ft -  Honnan? Rossmann, Müller

Szemöldök szett: A Miss Sporty Studio Eyebrow szettje (teszt) egy porállagú terméket és egy waxot tartalmaz, az apró szemöldökfésű és kétvégű szemöldökecset mellett. Az eszközei közül az ecset teljesen jól használható, én különösen szeretem, a kis fésű helyett inkább egy nagyobbat használok, ha tehetem. A por állagú termék is jól használható, bár kissé porzik, ezt a szemöldököm belső felére szoktam használni, a színes waxot pedig szemöldökformázásra, főként a szemöldök ívének kialakítására használom. Hasonló termék kapható a Rimmelnél is, de akárhányszor kerestem, még nem találtam meg sosem egy boltban sem.
Ár: ~ 949Ft -  Honnan? - DM, Müller

Szemöldökfilc: Ehhez már egy kissé profibbnak kell lenni. Kis apró mozdulatokkal kell haladni, a szemöldökszálakat imitálva megrajzolni a vonalakat. Őszintén bevallom nagy reményeket fűztem a Catrice Eyebrow Definer nevű termékéhez, és nagy lendülettel vágtam bele a tesztelésébe, de nekem végül egy barna szemhéjtusként végezte, ahogy egyébként remek. Túl pepecselősnek érzem reggelente, hogy ezzel készítsem el a szemöldököm.
Ár: ~ 1200Ft -  Honnan? - Müller


Szemöldökpaletta: Az Essence How to make Brows WOW palettája (teszt) három porállagú szemöldökszínt tartalmaz, így bárki megtalálhatja a hozzá illőt. Talán a középső barna lehetne kissé kevésbé vöröses és semlegesebb, de akár keverni is lehet a színeket. Szintén tartalmaz egy kétvégű ecsetet, ennek azonban az egyik vége szivacsos, a másik ferde fejű, illetve egy szemöldökszedő is található benne, amit használni ugyan lehet, de nem a legkényelmesebb az aprósága miatt. A negyedik termék a palettában egy highight árnyalat miniatűr csillámokkal a szemöldök alá, de szemhéjpúderként is egészen jól működik. 
Ár: ~ 2200Ft -  Honnan? - Müller

Szemöldök formáló gél: Szintén a Catrice-től van egy színezett szemöldökformázó gélem, az Eyebrow Filler. Azoknak önmagában is ajánlom, akiknek csak egy kis formázás és tartás kell, por vagy ceruza fölé használva pedig tartósabbá tehetjük az alá használt terméket.
Ár: ~ 1100Ft -  Honnan? - Müller

Ti milyen terméket használtok a szemöldökötökre?

2 megjegyzés

  1. Nagyon jól összeszedett kis szemöldök formázós poszt lett! :) Nekem is egy Catrice darabom van, azt hiszem az Eyebrow set névre hallgat. Ebben összesen két szín található, a ljában van egy kis rész, ahol az applikátort és a szemöldök csipeszt rejtették el. Én nagyon szeretem és már nagyon régóta használom, azt hiszem 1300 Ft környékén mozog. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Régóta piszkozatként várt már :) Egyelőre várom, hogy elfogyjon valamelyik, de egy-egy ilyen termék, kivéve talán a ceruza évekre szól, utána szívesen fedezek majd fel újakat, úgyhogy megjegyzem a tippet :)

    VálaszTörlés