Üzemeltető: Blogger.

Playboy Queen of the Game & King of the Game


A Playboy nemrégiben új illatokkal jött ki, amelyek a Queen of the Game és King of the Game nevet viselik. Mindkét nem kollekciójában van tusfürdő, dezodor, EDT és testpermet, a férfiban pedig ezenkívül after shave is megtalálható. Új illatokat megismerni mindig öröm számomra, így kíváncsian vetettem bele magam a tesztelésbe, amire a Coty jóvoltából nyílt lehetőségem.


Kezdjük a női termékekkel! Azt kell, hogy mondjam a három termék, tusfürdő, dezodor és EDT, illata nem teljesen egyezik meg, nagyrészt persze azonosak illatjegyek, de nem teljesen ugyanolyanok. Leginkább a tusfürdő különbözik, isteni málnás illata van, kissé frissebb, frissítőbb, mint a parfüm és a dezodor, igazi nyárias gyümölcsös illat. A dezodor és az EDT nagyon hasonlóak, egymást tökéletesen kiegészítik, és ha a kettőt egyszerre használjuk, akkor felerősítik, illetve nem ütik ki egymást az illatok. Nemrégiben írtam nyolc dezodorról, nos ismét itt egy. Meglepődtem mennyire jól bevált, az ott említett fújós dezodoroknál egy kicsit talán kevésbé hatékony, viszont nem tartalmaz alumíniumsókat, míg azok igen! 

A parfüm tényleg egy igazán csábító nyári illat. Található benne narancsvirág és jázmin, melyeket nagyon szeretek a parfümökben, de rövid időn belül ezek háttérbe vonulnak kis virágos nyomot azért hagyva, és egy édeskés, de mégsem túl csömör illatot kapunk, köszönhetően szerintem a csokoládé és cédrus egyensúlyának. A kávés jelleg rajtam nem jön elő, de mindenkin kicsit más minden parfüm, elképzelhető, hogy lesz, akin erősebb ez a komponens. Első fújásra nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog, de magamon igazán megszerettem. Az üvege igazán édes ezekkel a nyuszifülekkel!

Fejillat: jázmin, narancsvirág
Szívillat: golgotavirág, kávéhab, kávé-abszolút
Alapillat: csokoládé, tonkabab, cédrus, pacsuli



Áttérve a férfi termékekre, a barátom kapta meg őket, és segítőkészen mondott is pár mondatot róluk. A dezodorral csakúgy, mint én teljesen meg van elégedve, még ebben a kánikulában, ami az elmúlt napokban köszöntött be, is működik. A termékek illata isteni, ezek már az én szavaim, de hozzáteszem neki is bejön. Nagyon szeretem a jó férfi illatokat, rajta meg pláne. Friss, citrusos, fűszeres, ebben kiérzem a kávét is, engem igazán el lehet csábítani vele. Az EDT tartóssága kiváló, mikor nap végén hazaérünk is szoktam rajta érezni. Hogy még a barátom egy mondatát idézzem, ajánlaná másoknak ezt a kollekciót.

Fejillat: citrom, kardamom, feketebors
Szívillat: feketekávé, Granny Smith alma, Jägerbomb
Alapillat: vanilia, cédrus, pacsuli


Használtatok már Playboy termékeket? Melyik volt a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések