Üzemeltető: Blogger.

Bevált az arcápolásban I. - arctisztítók, arcpakolás, mitesszer eltávolító


Ritkán írok arcápolási termékekről tesztet, és ez nincs így jól, mert elég sok terméket találtam már, ami jól bevált, és szívesen újravásárolnám, vagy akár már újra is vásároltam. Emiatt úgy döntöttem összegyűjtöm - a termékek száma miatt - két bejegyzésben és videóban ezeket. Első körben a tisztító hatású termékekről, azaz arctisztítókról, arcradírokról, arcpakolásról, hámlasztó folyadékrólmitesszer eltávolítókról, és kiegészítő eszközökről olvashattok.

A napi arctisztítóim a Clinique Liquid Facial Soap, azaz folyékony arctisztító szappan és a Nivea Visage Pure Effect Clean Deeper Daily Wash Scrub. Előbbiből egy kis kiszerelésem van, amit a 3 lépéses csomag tagjaként vásároltam meg még tavaly év elején. Ebből is látszik, hogy rengeteg ideig elég, apró mennyiséget kell csak használni belőle. Jól tisztít és felfrissíti a bőrt. Segít kordában tartani a zsíros bőrt, ami nálam a T zónát jelenti főként. Egy kissé azért szárítja a bőrt, így télen kevesebbet használtam, de most, hogy jön a tavasz érzem, hogy ideje elővenni. 

Az előbb felvázolt probléma miatt télen inkább a Nivea termékét használtam napi szinten arctisztításra. Szintén felfrissíti az arcot, és gyengéden tisztítja, de ebben egy kis hidratáló hatást is véltem felfedezni. Folyékonyabb állagú, mint a folyékony arctisztító szappan, emiatt szeretem az ebay-es szivacshoz és a Vanity Planet Spin For Perfect Skin arctiszítókeféhez használni. A Konjad szivacs másolata nagyon érdekes, teljesen keményre kiszárad, így mielőtt használni szeretnénk, vízbe kell áztatnunk, hogy puha, szivacsos állaga legyen. A kettő közül a szivacs radíroz gyengébben, így akár minden nap használhatjuk, furcsa, de kellemes érzés a használata. A forgó arctisztító keféi közül a legsűrűbb fejűt szoktam használni, inkább csak 2-3 naponta, mert erősebb. Ha felkeltette az érdeklődéseteket, akkor egy videóban már bemutattam a teljes kefeszettet részletesebben.

A harmadik akár napi használatra is alkalmas tisztító terméket szintén a Clinique 3 lépéses szettjében ismertem meg, azonban ezt és a hidratáló krémet, amiről a másik bejegyzésben lesz szó, megvásároltam rendes kiszerelésben is. A Clinique Clarifying Lotion egy hámlasztó tonik. Az én arcom bármikor rendbe tudja hozni, akár problémásabb, pattanásosabb a bőröm vagy épp tágabbak a pórusaim, valószínű a szalicilsavnak (BHA) köszönhetően. Sajnos alkoholt is tartalmaz, így kissé szárít, de ezt meg tudom neki bocsátani, egy jobb hidratálóval ellensúlyozható.


A Lush Buche de Noel arctisztítója sajnos limitált téli termék, de évek óta vissza-visszatér, emiatt is mutatom meg. A Buche de Noel egy francia édesség, amikor beleszagolok a tégelybe, a Lush arctisztítóját is kedvem támadna megkóstolni annyira finom marcipános az illata. Ez egyébként a manduladaraboknak köszönhető, ami az egyik főösszetevő. Közepesen erősen radíroz, nem a legfinomabb szemcséjű, de nem karistolja a bőrt. A kakaóvajnak és mandulaolajnak köszönhetően nem csupán radíroz, hanem hidratál is. Használata után enyhén olajos érzés marad a bőrön miattuk, ez azonban olyan mértékű, hogy zavaró legyen, sőt még puhább érzetű a bőrünk tőle.

Havonta egyszer, de ha az arcom kifejezetten problémás, akkor gyakrabban veszem elő a Himalaya Herbals Neem Maskot, ami egy mélytisztító arcpakolás. Kitisztítja az eltömődött pórusokat és szabályozza a faggyútermelődést, ennek köszönhetően pedig segít megelőzni a pattanások kialakulását. A kaolinnak köszönhető főként az állaga és szürkésbarna színe, ez egy agyagszerű ásvány olajfelszívó és mélytisztító hatással. Valamennyire kiszárítja az arcbőrt, így száraz bőrre nem ajánlanám, sem pedig hetinél gyakoribb használatra.


Az első mitesszer eltávolító, amit valaha kipróbáltam a The Face Shop Volcanic Clay orr pakolása. Egy ragacsos világoskék rágógumiszerű masszát kell elképzelni, amit miután eloszlattunk az orrunkon és környékén hagyni kell megszáradni, utána pedig lehúzni. Ez egy picit fájdalmas művelet, de az eredmény szemmel látható, szépen kiszedi a mitesszereket. Érdemes előtte felpuhítani a bőrt, mondjuk gőzöléssel, úgy még hatásosabb, de ezt általánosan tanácsolnám minden ilyen termék használata előtt. Egy ideje ezzel a csomagolással és névvel megszűnt, de a márka Blackhead out White clay nose pack nevű terméke szerintem majdnem ugyanilyen, ha nem teljesen.

Praktikusabbak az előbbinél (de nem költséghatékonyabbak) az orrtapaszok. Jelenleg ugyanattól a márkától használom a szenet tartalmazót. A tapasz maga is fekete és füstös szén illata is van. Róla majd külön szeretnék még írni, és fotókon bemutatni mennyire hatásos, így itt most csak annyit írnék, hogy szeretem és szintén látható eredményt lehet vele elérni. Korábban a Holika Holika 3 lépéses mitesszer eltávolítóját próbáltam még, erről videót is készítettem.


Nektek mik a kedvenc tisztító termékeitek?

Nincsenek megjegyzések