Üzemeltető: Blogger.

SensatioNail Starter Kit


Imádok a körmeimre különféle manikűröket készíteni mindenféle mintákkal, színekkel és textúrákkal, de vannak időszakok, amikor sima egyszerű körmökre vágyom, amelyekhez hozzá sem kell érni akár hetekig, tökéletesen fennmaradnak, nem kell folyton lemosni és újrakenni. Ilyen esetekre tökéletes a gél lakkozás, ami hosszan tartó, nem pattog le, és idegességemben sem tudom lepiszkálni tanulás és vizsgázás közben. Ami jó, hogy most már otthon magamnak is el tudom készíteni a SensatioNail szettjével.

A kezdőszettek közül a Pink Chiffon-ra esett a választásom, amiben egy szép hétköznapi rózsaszín árnyalatot kapunk. Emellett van málnaszínű, piros és francia manikűr elkészítéséhez való kezdőszett is, illetve kapható még 32 színes lakk. A szett tartalma a színes lakkon kívül egy alapozó és fedőlakk, egy előkészítőtisztító folyadék, szálmentes törlő, manikűrpálca, reszelő és természetesen a led lámpa.

A gél lakkozás kicsivel tovább tart, mint egy sima lakkozás, nálam legalábbis, mert sokszor alapból nem használok sem alap, sem fedőlakkot, és a körmeim előkészítése is rövidebb ideig tart, azonban akik ilyeneket mindig használnak, és mondjuk kifogtak egy lassabban száradó lakkot, szerintem időben nagyjából ugyanott vannak. Első használatkor még bátortalanabb, ügyetlenebb voltam, így 30-40 percbe telt a lakkozás a használati utasítás bújásával együtt. Legközelebb már 20-25 perc alatt készen is voltam. 

A lakkozás menetét összefoglalva leírom, hosszabban a honlapjukon megtaláljátok. Először is a körmeink elő kell készíteni, ezeket mutatja be a 2-5. kép. A körmeink a kívánt formára kell reszelni, majd a reszelő rózsaszín felével a körmeink polírozni. Tisztító folyadékkal átitatott szálmentes törlővel áttöröljük a körmeink, és következhet is az előkészítő, azaz a gel primer. Ebből a körmeink szélére is kennünk kell, majd hagyni megszáradni 30 másodpercen át. Az alap és fedőlakk felkenése után mehet is be 30 másodpercre a körmünk a lámpába. A lámpa a telején lévő gombnyomás után egy percig ég, a felét hangjelzéssel jelzi, így ha elbambulunk is visszaránt a körömfestéshez. 

Innentől roppant egyszerű. A kívánt színt, ez esetben a Pink Chiffont kell a körmeinkre felkenni, 60 másodperc a lámpában, majd ugyanez a második réteggel. 

A lakk fixálása érdekében pedig újból előkerül az alap és fedőlakk, és csakúgy mint alaplakként 30 másodpercig kell a lámpában tartani a körmeink miután felkentük. A körmeink felülete ekkor eléggé ragacsos, elsőként meg is ijedtem, de ahogyan a leírásban gyorsan továbbhaladtam, láttam, hogy ez természetes. Ha tisztítófolyadékkal átitatott szálmentes törlővel áttöröljük a körmöket, elmúlik. Nem kell óvatoskodni, nyugodtan töröljük, picit dörzsölve akár, amíg meg nem szűnik ez a ragacsos felület. Az eredmény nagyon szép fényű rózsaszín körmök akár heteken át.



Első alkalommal elkövetett hibáim !
Ezekre egyébként az útmutató is felhívja a figyelmet, de hát nekem magamtól kellett a leckét megtanulnom.
- Nem reszeltem le megfelelően a körmeim felületét, ezért nem tapadt meg kellően a géllakk és így csupán egy hétig bírta. Mondjuk a tartóssága miatt így sem panaszkodom, ráadásul szinte egyben tudtam leszedni mindenféle lemosó nélkül a lakkot a körmeimről.
- Az alaplakk átlátszó, így párszor már csak a lámpa alatt vettem észre, hogy nem takarítottam le teljesen a bőrömre kerülő lakkot. A pálcika szolgál erre a célra egyébként. Érdemes erre jobban ügyelni, hogy ne kelljen gyorsan kihúzni a kezünk a lámpa alól, majd újra visszatenni.
- Nem minden körmöm hegyére kentem a lakkokat, ez szintén a tartósságán rontott, mivel volt ahol elkezdett feljönni.

Volt már a körmötök gél lakkal kifestve? Kipróbálnátok otthon is?

Nincsenek megjegyzések