Üzemeltető: Blogger.

8 db-os ecsetkészlet


Pár napja azt vettem észre, hogy a reggeli sminkeléskor csupán a Dresslink ecseteimhez nyúlok. Bár nem igazán szoktam külön ecsetekről írni, inkább kedvences bejegyzésekben, videókban mutatom meg őket, mivel az egész szett kedvencemmé vált, pár szót külön is ejtek róluk. 

Az én ecsetszettem a Dresslink oldaláról (innen) van, de hasonlóval, sőt ugyan ilyennel találkozhattok a legtöbb ázsiai webshopban, illetve az ebay-en is. A mostani Dresslink akció miatt azonban nem hiszem, hogy éppen hozzá lehet jutni bárhol olcsóbban.

A szett 8 db ecsetet tartalmaz, köztük 4 arcra valót és 4 szemre valót. Található a szettben egyenesen vágott, lekerekített, ferdén vágott és kúp fejű ecset is. A szemre való ecsetek alakjukat tekintve szinte teljesen megegyeznek az arcra való ecsetekkel, kicsinyített másaik. Ami mindről elmondható, hogy hihetetlen puhák, és az eddigi pár mosás alkalmával szálak nem hullottak ki.

Kezdjük az arcra való ecsetekkel! Az egyenes ecsetet alapozó felvitelére szoktam használni. Egy kicsit lehetne tömöttebb, de szépen be lehet vele  ütögetni az alapozót a bőrünkbe. A kerekített fejű elsőre Real techniques Expert Face Brush dupenak tűnt, azonban a lazasága, és jobban megnézve a szálai mérete miatt az alakja sem teljes mértékben egyezik. Emiatt pirosításhoz és por állagú termékekkel való kontúrozáshoz szoktam használni. A ferde fejű ecset szintén pirosításhoz használom, úgy vettem észre, hogy azokhoz a pirosítókhoz, amelyek jobban porzanak kifejezetten jó. A legnagyobb kedvencem pedig egyértelműen a kúp fejű darab, amit kontúrozásra imádok használni, mert pontosan lehet vele dolgozni. Krém állagú kontúrtermékekhez tökéletes, de por állagú highlightert is szoktam vele felvinni. 


A szemre valóak egy kicsit gyengébben sikeredtek és kevésbé multiverziósak, ugyanakkor szerintem még így teljesen kihasználhatók. A kúp fejű ecsettel (2.) szeretem felvinni a szemhéjpúdert, akár kisebb területekre, mint belső- vagy külső szemzug vagy akár alsó szempillatő. Az egyenes- (1.) és kerekített (3.) fejűt leginkább satírozásra lehet használni., csakúgy mint a ferdén vágott fejűt (4.), ezt azonban én szem alatti korrektorfelvitelre és eldolgozásra használom. A Catrice Camouflage korrektoromhoz bevált, de próbáltam már vele folyékony korrektort is, amivel szintén működött, illetve a korrektor púderrel való fixálására is kiváló. Ha lehetne én az egyenes fejűt lecserélném, vagy sokkal tömörebbé tenném, hogy szemhéjpúder felvitelére legyen még egy ecset a szettben.


Milyen ecseteket használtok sminkeléshez?

1 megjegyzés

  1. Nekem Jessup ecseteim vannak, hasonlóak ezekhez, csak abban a készletben van még egy flat angled ecset is. A kúp ecsetet én is kontúrozásra használom, és a kerek ferde ecsettel szoktam finomítani rajta. :)

    VálaszTörlés