Üzemeltető: Blogger.

Parisax Event


Szombaton részt vettem a Parisax Professional rendezvényén, ahol a francia márka termékeivel ismerkedhettünk meg, mely közeljövőben tervezi behozni termékeit Magyarországra. A meghívó érkezése előtt még nem hallottam a márkáról, de rövid keresgélés után pár termék nagyon kíváncsivá tett, így örültem, hogy megismerhetem a márkát. 

A rendezvény a Pearl Harbor Restaurant & Bowlingban került megrendezésre. Az asztalon kis nasik, nachos, különböző mártogatósok voltak kihelyezve, ami nagyon jól jött a 11-es kezdés miatt.


A termékeik között megtalálható mindenféle sminktermék, ezekkel sminkelési sorrendben ismerkedhettünk meg. Megnézhettük, kipróbálhattuk a primereket, köztük lila a sárgásabb bőr, zöld a pirosság ellensúlyozására, alapozókat folyékony és stick formában, púdereket, korrektorokat. Egy óriási tenyérnyi bronzosítójuk van, ennél nagyobbat még sosem láttam, egy életre elég. A pirosítóik nagyon pigmentáltak, egy apró érintéssel verik a pirosítóim nagy részét e tekintetben. 

És ha már a pigmentáltság szóba került, térjünk át a szemhéjpúderekre! Teljesen ledöbbentem, amikor az első szemhéjpúdert a kezembe vettem és kipróbáltam. Ez egy csillámos szemhéjpúder volt, utána a mattak sem okoztak csalódást. Amit még érdemes megemlíteni az a hihetetlen színes kínálat lilákkal, pirosakkal, kékekkel, zöldekkel, sárgákkal, vannak persze szép barnás, természetes árnyalatok is paletta és mono formában is. Ami nekem nagyon tetszik, hogy kaphatók üres 3, 6 és 12 db-os szemhéjpúderpaletták, melyekbe mi válogathatjuk össze a nekünk tetsző színeket. A szemceruzáik és tusaik nekem elsőre nem voltak annyira meggyőzőek, de lehet azért is gondolom ezt, mert nem vagyok nagy szemceruzás. 

Végül pedig elérkeztünk az ajakra való termékekig, amelyekre nagyon kíváncsi voltam igazi rúzsmániásként. A rendes rúzsaik mellett kaphatók rúzspaletták, melyek 5 darab árnyalatot tartalmaznak. Ezek nagyon praktikusak és jobban meg is érik, a narancsos, illetve barnás árnyalatokat tartalmazó tetszett a legjobban, azonban nálam a sima rúzsok taroltak. Egy (a swatchon is látható) őszies lila rúzst ki is próbáltam az ajkaimon, tartós, nem mászkál el és hiperpigmentált. 


Annyira szépen fénylik!



Felső sor középső, egyik legszebb szemhéjpúder, amit valaha láttam!


A csillámokat csillámtetoválásként is használhatjuk.




Miával ^^
Amit még érdemes tudni a márkáról, hogy minden termékük cruelty free, vegan, parabénmentes, illatanyagmentes, vagy csupán természetes illatanyagokat tartalmazó. A magyar webshop hamarosan megnyílik, addig is lehet nézelődni a francia oldalon vagy a Parisax Professional Hungary facebook oldalán. 


Egy kis meglepit is kaptunk a rendezvényen, ezeket majd hamarosan bemutatom Nektek egy bejegyzésben és videóban

Nincsenek megjegyzések