Üzemeltető: Blogger.

DIY Karácsonyi gyertyatartók


A karácsony közeledtével nagyon megszaporodnak a blogokon a DIY ötletek, ma én is egy ilyennel jöttem, a gyertyatartóim dobtam fel kétféleképpen. Az elsőben csodás illatú fahéjrudakkal ragasztgattam körbe a gyertyát, a másodikban pedig karácsonyi mintákat, szöveget festettem fel beauty kellékekkel. A felirat és minta személyre szabható, így szuper ajándék lehet karácsonyra, de elkészíthetjük magunknak is, szobánk díszének.

Miket használtam:
- Fahéjrudak: Hobbiboltok, Obi tele van vele ebben az időszakban, ilyen helyeken olcsóbb, mint a szupermarketek fűszerrészlegén, persze ezeket evés céljára nem ajánlják.
- Kellően erős ragasztó: enyém Pentart Junior (igen, kifejezetten gyerekek számára készült) univerzális ragasztó, ragaszt fát, műanyagot, papírt
- Gyertyák: ezek az Ikeából vannak, 395 Ft-ba kerülnek, ha jól emlékszem
- Fehér szemceruza, fehér körömlakk: lehet más színű is
- Ecsetek: én körömlakkozáshoz használt vékony fejű ecsetet használtam

A feliratokhoz nem árt sablont kinézni, vagy akár le is tölthetünk egy-egy szép betűtípust és mi is készíthetünk ilyet. Pár karácsonyosat készítettem nektek, ezeket lenn találjátok.





Minták ihletadónak:

Remélem tetszett ez az egyszerű ötlet!

Nincsenek megjegyzések