Üzemeltető: Blogger.

NOTD - Ballerina


A holnapi szerzeményes videóban láthatjátok majd a mai manikűrt inspiráló tüllszoknyát, pénteken pedig már egy outfitet is láthattok vele, így a Glamour-napok mellett a hét a szoknyáról szól. Imádom, gyönyörű darab, mikor viselem balerinának érzem magam benne. 

Szerettem volna egy ősziesebb manikűrt, emiatt használtam a Manhattan mélybordó Lotus Effect longlasting körömlakkot (69R). A középső ujjaimon alapként a Lovely fehér Summer Sand lakkját használtam, amit a Catrice I'ts Snowtime Luxury Laquers csillámos ezüstjével dobtam fel. A végeredmény szerintem nagyon mutatós lett.






A képek készítését egyébként nagyon élveztem, eljátszogattam a kiegészítőkkel, tüllel. Remélem Nektek is tetszenek!

1 megjegyzés

  1. Egyszerű, de mégis nagyszerű :) Engem a körmöd -lehet, a ballerina-feeling miatt- a Black Swan-re emlékeztet :)

    VálaszTörlés