Üzemeltető: Blogger.

Wet n wild Megalast rúzsok


A mai bejegyzésben a Wet n Wild Megalast rúzsokat szeretném bemutatni. Talán már lassan egy hónapja érkezett meg a csomagom a Beauty Joint nevű oldalról, benne négy rúzzsal. 

Mostanában nem annyira vásároltam rúzsokat, de mostanában több helyen is belebotlottam ebbe a márkába és rúzsaiba. Gondoltam így, hogy jön az ősz, egy-két árnyalatot beszerzek, aztán ahogyan elkezdtem nézni a swatchokat az árnyalatok felét legszívesebben betettem volna a virtuális kosárkámba. Nagyon nehéz volt a döntés, de első körben nem akartam ennél többet rendelni, nehogy a sok dicséret ellenére, nekem ne váljanak be.

Mielőtt részletesebben kifejtem a tapasztalataim, elárulom, hogy én is imádom őket, ennek egyrészt köze van a formulához, tartóssághoz, de a mesés árnyalatokhoz is mindenképpen. A Megalast rúzsok formulája matt, félmatt, ezt kifejezetten szeretem bennük. Előbbi tulajdonságuknak köszönhetően egy kissé szárítják az ajkakat, illetve szárazabb ajkakra nem érdemes felvinni őket. Minden esetre, ha az ajkaink megfelelően vannak hidratálva, akkor nem lesz probléma. Talán szintén pont a formulának köszönhető a tartósságuk és az, hogy nem kenődnek, mászkálnak el az ajkakon. Egész napos viselés során csupán egyszer szoktam újrakenni őket miután ebédeltem. Egy kicsit megszínezik az ajkaink, ezzel is biztosítva a szebb, egyenletesebb kopást. Amit legnagyobb negatívumukként fel tudnék róni az a csomagolás. Ha van NYC rúzsotok, akkor biztosan ismerős, hogy a kupakot nem lehet anélkül leszedni, hogy össze ne rúzsoznánk. Ez a problémám majd akkor oldódik meg, amikor annyira elfogytak már, hogy teljesen visszatekerve is a tubusig érnek csak ki a rúzsok. Addig egyelőre óvatosan próbálom levenni a kupakot, ami vagy sikerül vagy nem, de ez a kis macera ezekért a csodás rúzsokért megéri.




A kedvencem a négy rúzs közül a 915B Spiked with Rum fantázianevű darab lett, ami egy téglás árnyalatú barna. Igazi őszi szín, egy tusvonallal vagy egyszerű arany szemsminkkel bámulatosan fest. Maradva a barnás árnyalatoknál választottam még egy ilyet, ugyanis a rúzskollekciómban eddig nem voltak ilyen színek. A közepesen sötét  913C Sand Storm-ot választottam, ami az előzővel ellentétben kicsit narancsos tónusú. Tegnap pont ezt viseltem, a barátnőm meg is dicsérte. Számomra szintén egy remek őszi árnyalat. A 906D Wine Room nagyon érdekes, mert narancs, korall, piros, rózsaszín keveredik ebben az árnyalatban, úgy, hogy hétköznapokon is bátran viselhető, mert nem túl harsány a színe. Az utolsó árnyalat kicsit kilóg a sorból, a 907C Mauve Outta Here egy rózsaszín, lila, mauve árnyalat. A képen a lila tónusa nem igazán látszik, a videóban pedig világosabbnak tűnik, de megpróbálom majd még sminkben megörökíteni a valódi színét. A lilás tónusa miatt ősszel is szívesen hordom majd, de engem leginkább a tavaszi virágokra emlékeztet a színe.

A készített videóban az ajkaimon is bemutatom őket, de már pár másik videóban is láthattátok az ajkaimon őket és biztos fogjátok is még. Sminket is tervezek velük, úgyhogy Stay Tuned!



Összességében imádom ezeket a rúzsokat, biztosan beszerzek még pár árnyalatot, három már kívánságlistás, ugyanakkor a szemhéjpúdereik is birizgálják a fantáziám.

Próbáltatok már valamit a márkától?

6 megjegyzés

  1. URAMISTEN *-* Gyönyörűek egytől egyig

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek! Nekem is a spiced with rum tetszik legjobban:)

    VálaszTörlés
  3. Én is megrendeltem a Beauty Joint oldaláról a Mauve Outta Here árnyalatot, de sajnos nekem teljesen szétfolyva érkezett meg a rúzs. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár érte :/
      Én is féltem a csomagjaim mindig... Sajnálom, hogy rossz tapasztalatod volt.

      Törlés