Üzemeltető: Blogger.

NOTD - Hortensia


Imádom a virágokat, így nem véletlen, hogy a blogon már a sokadik virágos manikűrrel találkozhattok. A mostaniban hortenziákat próbáltam a körmeimre festeni, igen, csak próbáltam, mert szerintem nem sikerültek valami jól, és aligha ismerné fel bárki is őket. Összességében azért nagyon tetszett a manikűr, ezért gondoltam, hogy megmutatom nektek is.

A hortenziákhoz egy zöld és egy kék Rimmel lakkot, a lila virághoz egy Miss Sporty, a rózsaszínthoz pedig egy NYC lakkot használtam. Talán látszódik, hogy a rózsaszín virágra pár kék foltocskát is tettem, hogy picit élethűbbé váljon. A többi körmömre alapként a Lovely fehér homoklakkját kentem, ami teljesen véletlen landolt a kosaramban a sima fehér lakk utánpótlás helyett. Mivel a felülete érdes volt nagyon könnyedén megkaptam ezt a - szerintem ismételten zsírkrétaszerű - mintát. A virághoz is használt "milkalila" lakkot kentem el szivaccsal egy-egy mozdulattal a tetején. A kristályokat, amiket a Dresslinkről rendeltem végre felavattam. Szerintem ezek sokkal elegánsabbá és alkalmibbá varázsolták a manikűrt.





Hogy tetszik?

2 megjegyzés