Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk kollekció + tárolás és egyéb körmös dolgok


A minap megérkeztek a körmös pálcikáim, amiket a DealSale-ről (rendelős applikáció, lesz róla videó) rendeltem, így adódott az alkalom, hogy rendszerezzem a körömlakkjaim. A költözés miatt már múltkor kiválogattam a kifogyott vagy beszáradt üvegeket, most azonban új helyük lett, színek szerint rendeztem, őket és a pálcikákra festettem mindből, hogy jobban átlássam egy-egy körömlakkozás előtt, milyen körömlakkjaim vannak. 

A festegetés jó móka volt, közben készítettem pár képet a lakkokról, de egy-kettő így is lemaradt, a videóban azonban már egy kivételével mindet láthatjátok, csakúgy mint a körmös és az összes körömdíszítős dolgom. Több szót nem is ejtenék, jöjjenek a képek és alul a videó!









Mekkora körömlakk kollekciótok van? 
Nyugtassatok meg, hogy nem is olyan sok ez az 57!

Melyik lakkok tetszenek a legjobban?

Nincsenek megjegyzések