Üzemeltető: Blogger.

#24 OOTD - Rose skirt


A mai outfitet a tegnapi videóban láthattátok már, de gondoltam a készült képeket is megosztom veletek. Csodás naplementében fotóztunk a falu szélében még a nyár végén. Mindig szeretek ilyenkor fotózni, mert a naplemente gyönyörű színeket kölcsönöz a képeknek. 


Még 30 fokok voltak, így nem kellett se pulcsi, se hosszúnadrág vagy zárt cipők. A SheIn rózsás A-vonalú szoknyám vettem fel a Promod fehér topommal, ímivel már többször is találkozhattatok. A pasztellkék Deichmann táskám - sajnos csak az első képen látszik, akkor is csak a teteje - választottam a szoknya lágy rózsaszín színéhez. A másik kiegészítő, amit választottam a gyöngyös karlánc, amit, ilyenkor mindig rájövök, nem hordok eleget. Végezetül megemlíteném a manikűröm, amit a szoknya ihletett. Nem lettek olyan szépek a rózsácskák, illetve a bontatlan Rimmel rózsaszín lakkom helyett, amit a föld elnyelt, barnát használtam alapnak, de szerintem így is jól sikerült, és remekül illik a szoknyához.





Felső - Promod
Szoknya - SheIn (katt)
Karlánc - Born Pretty Store (katt)
Szandál - Deichmann
Táska - Deichmann

4 megjegyzés