Üzemeltető: Blogger.

NOTD - Purple Blues


Ombre körmöket szerettem volna készíteni a hétvégén, de mire befejeztem a manikűrt jutott eszembe, hogy hogy is kellett volna hozzáfogni. Valószínűleg valami zárlat volt, hogy nem jutott eszembe, és annyira nem is foglalkoztatott, hogy rákeressek neten. Na mindegy is legközelebb már tudni fogom. Igazából az elkészült manikűr nekem így is tetszett, ezért elhoztam a blogra. 

Az elkészítéséhez az Essence szivacsát használtam, amely direkt a körmökhöz van és egyébként 3-as csomagban árulják, amelyek különböző sűrűségűek. A lakkokkal, amiket használtam már találkozhattatok a blogon. A kék a Rimmel 60 Seconds Too Cool To Tango, a lila a Miss Sporty lakkja, a gyűrűsujjamon pedig a limitált télikollekciós Lovely arany homoklakk.





Hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések