Üzemeltető: Blogger.

#20 OOTD - Festival mood


Nem igazán vagyok az a fesztiválozós típus, viszont egyszer szívesen ellátogatnék a világhírű amerikai könnyűzenei Coachella fesztiválra, amely minden évben fontos szerepet tölt be a fesztiváldivat szempontjából. Miután lezajlott a több napos fesztivál imádom a fesztiválszetteket órákig nézegetni, inspirálódni. Habár nem járok fesztiválra, néha-néha szívesen is bújok ilyen hangulatú szettbe. 

A nőiesebb vonalat kaptam el az imádott maxi szoknyámmal és magas talpú szandállal, amit ha tényleg fesztiválozni mennék bármilyen kényelmes is, biztos lecserélnék egy sarura. A crop top a H&M Coachella kollekció darabja volt, elsőre beleszerettem ebbe a vidám neon színekben úszó felsőbe, amikor megláttam.






Crop top -H&M
Maxi szoknya - Orsay
Fülbevaló - Six
Gyűrűk - Ebay (link)
Magas talpú szandál - Deichmann

8 megjegyzés

  1. Húú a maxi szoknya nagyon jó, kapható még Orsayban? Amúgy meg csodás szett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! <3
      Sajnos tavaly vásároltam, de egy próbát talán megér, hátha van valami hasonló, vagy hátha a tavalyról megmaradtakat kitették újra... :))

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett!❤️ Én egy olyan szép maxiszoknyát vásároltam, a napokban...:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez az outifit. A napokban a szegedi Árkádban én is megpillantottam ezt a crop top-ot a leárazott termékek között, de sajnos már nem volt a méretemben. :(

    VálaszTörlés