Üzemeltető: Blogger.

#17 OOTD - Beautiful kimono


A mai outfit bejegyzés ekörül a csodás tavaszias pasztell árnylatokban pompázó kimonó körül forog. Mielőtt megrendeltem féltem tőle hogyan fog állni, mennyire illik majd hozzám, de már mikor felpróbáltam éreztem, nem lesz itt baj, és nagyon sokat fogom hordani. Mivel lenge, így a meleg tavaszias, és még nem tűzforró nyárias napokon, vagy már picit hűvösebb estéken is tökéletes választás. A strandra vagy egy fesztiválra is el tudom képzelni.


A barátom - nagy animefanként - fotózás közben kifejtette, hogy ez nem is kimonó igazából, sőt nem sok köze van hozzájuk és nem hasonlít. Ha már a divatban így híresültek el, akkor mi maradjunk ennél a megnevezésnél. Nagyon bohókás és hangsúlyos darabról van szó, amit szerintem nem szabad más ruhadarabbal ütni, ezért csak egy fehér topot vettem alá. Nem a legegyszerűbb darab ez a top, ugyanis kis áttetsző pöttyszerű mintás anyagú felül, de mindenképpen hagyja érvényesülni a kimonót, ugyanakkor egy kis pluszt ad ez a dekoltázsrész. Alsóként ismét a H&M magasderekú csodanacim választottam, egyszerűen imádom! A képek mellett most videót is készítettünk, ezt lent nézhetitek meg.









Kimono - Choies (link)
Fehér top - Promod
Magasderekú farmer - H&M
Cipő - H&M
Ujjperc gyűrűk - Ebay (link)
Gyöngyös gyűrű - Choies (link)
Fülbevaló - Six
Táska - C&A


Nektek tetszenek a kimonók?

Nincsenek megjegyzések