Üzemeltető: Blogger.

Rimmel Lasting Finish 25hour Powder Foundation


Ebben a bejegyzésben egy márciusi Rimmel újdonsággal ismerkedhettek meg, a Rimmel Lasting Finish Powder Foundation-nel, amely egy igazi multifunkciós termék. Hogy miért? Mert nedvesen használva alapozó és szárazon pedig, mint a púder. Nyaraláskor, utazáskor, fesztiválozáskor szerintem nagyon jól jön egy ilyen termék, hiszen gondolom Nektek sem sok hely szokott maradni a táskátokban, bőröndötökben, és mindig mérlegelni kell, hogy mit vegyünk ki, mi maradjon. 

Ahogyan a termék, a csomagolása is praktikus. Ebben végre helyet kapott egy tükör, amit már a nagy kedvencemből, a Rimmel Stay Matte púderből is hiányoltam és a legtöbb drogériás púderből is hiányzik. Külön kis hely van a szivacsnak, ami a termékhez jár, ide akár még egy kisebb púderpamacs is befér mellé. Szintén nagy pozitívum, hogy a csomagolás alján lyukak vannak, ahol szellőzni tud a szivacs, így ha nedvesen tesszük be a tokba, is meg tud száradni rendesen. A tok sok pozitívuma mellett van negatívum is, méghozzá a csomagolás anyaga. Talán ha nem piros lenne, hanem mondjuk fekete nem is zavarna annyira, de szerintem egy kicsit strapabíróbbnak, keményebbnek kéne lennie. Tartok tőle a táskámban betörhet a teteje.



A két funkció közül nekem egyértelműen a púder az, ami igazán bevált és levett a lábamról. Jelenleg jobban tetszik, mint a már említett Stay Matte púder. Száraz formában, azaz púderként én inkább púderecsettel szeretem felvinni, mint a szivaccsal, a szivacsot az alapozóként való felvitelére szoktam használni. Ezt, mármint nedves felvitelt egy kicsit pepecselősnek tartom, amikor reggel sietek biztosan nem állnék neki többször is be kell vizezni a szivacsot mire a teljes arcunk lealapozózzuk.

A textúrája nagyon kellemes, finom szemcséjű, púderként felvíve nagyon szépen mutat, egyáltalán nem kelt poros hatást, remekül fixál és mattít. Alapozóként használva egy kicsit ügyeskednem kellett, hogy ne keltsen a bőrön poros hatást, pedig nem is száraz a bőröm, hanem kombinált. Lehet ha jobban hozzászokok, ezzel majd nem lesz gond. Ilyenkor szerintem semmiképp nem kell már felé púder, tehát egy lépést spórolhatunk a sminkelésünkben. Nagyjából közepes fedést lehet vele elérni, az arcom pirosságát még elfedi, de például a pattanásaimra mindenképpen korrektor kell. Púderként is van fedése, egységesíti a bőrt, azoknak akiknek nincsenek nagyon bőrhibái, de egységesebbé szeretnék tenni az arcbőrüket szerintem önmagában is elég, alapozó vagy bb krém sem kell alá. Nyárra, amikor jobban zsírosodik a bőröm szerintem kifejezetten jó lesz majd alapozóként, egyelőre inkább csak púderként használom. 

Összességében púdernek mindenképpen ajánlom bármely bőrtípusra, aztán mellesleg lehet kísérletezni az alapozóként való használatával. Alapozóként szerintem elsősorban a kombinált, zsíros bőrű lányok barátja lehet, ahogyan említettem főként majd nyáron. A bőrünk értékeli majd, hogy két réteg (alapozó+ púder) helyett csak egy réteg van az arcunkon. 

Ha ügyesebb lettem volna, akkor már két nappal ezelőtt kikerül ez a bejegyzés, így akinek megtetszik ez a termék, rá tud startolni a Glamour - napokon. Erről kicsit lekéstem, de mivel három Rimmel kupon is van, remélem még ha valakinek most tetszik meg, akkor is meg tudja vásárolni kedvezményesen. 

Szeretitek a multifunkciós darabokat?
Mit gondoltok a termékről? 

9 megjegyzés

  1. jaj, de orulok, hogy irtal rola ! :) meg egy pozitiv velemeny, ami a megvetele fele sodor :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznos volt a bejegyzés! Remélem Neked is beválik!

      Törlés
  2. Pont tegnap vettem meg kuponnal, nagyon kíváncsi vagyok nálam, hogy fog bevállni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem be fog válni neked is legalább annyira, mint nekem!

      Törlés
  3. Én végül ott hagytam az üzletben(jelenleg a bőröm a szárazság felé tolódik), de most ezzel a bejegyzéssel újból felkeltette az érdeklődésem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha száraz a bőröd lehet nem nagy baj, hogy otthagytad, mondjuk a púder része szerintem még úgyis jól működik :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ott dilemmáztam a Rimmel állványa előtt a Glamour napokon, de végül nem jött velem haza ez a termék (ekkorra már igencsak bőséges zsákmányra tettem szert, gondoltam szelektálok). Ami visszatartott, az az, hogy többen is írták róla, hogy szárít, ami ugyebár az én eleve száraz bőrömnek nem tenne jót. Viszont most néztem, hogy a Krémmánián hárman véleményezték (mindenki maximálisan meg van elégedve vele), és ebből ketten azt írták, hogy nem szárít...ááááá, azt hiszem ezt jómagam kell, hogy teszteljem! :) Pláne, hogy még Te is azt írtad, hogy jobban tetszik, mint a Stay Matte (aminek egyébként én is a szerelmese vagyok).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár érte, de reméljük majd elcsípsz valami jó akciót és kipróbálod! :)

      Törlés