Üzemeltető: Blogger.

Mi történt az arcommal?


Nem terveztem írni erről a krémről, amit mintában kaptam, de annyira meglepett, hogy muszáj volt beszámolnom róla! Ma végre volt egy szabad péntekem, azonban a vizsgafelvétel miatt korán kellett kelnem, így egész nap fáradt, nyúzott voltam, és ez a bőrömön is meglátszott. Kora délután aztán gondoltam egyet, hogy tanulás közben ideje lenne egy-két kencét felkenni és szépülni. El is kezdtem keresgélni a termékmintáim között, és végül az Etude House Face Conditioning arckrémre esett a választásom.

Felkentem az arcomra, de a kellemes igazi krém illatán kívül nem volt valami szimpatikus, úgy tűnt, hogy a kombinált bőrömön nem fog jól működni, csak sokkal zsírosabbá teszi. Tapogattam is az arcom a felkenés után, hogy ez vajon beszívódik-e, vagy ilyen ragacsos marad. 

A csodát aztán fél, háromnegyed óra után fedeztem fel, mikor kimentem a fürdőszobába, és belenéztem a tükörbe. A bőröm egyszerűen csodálatosan nézett ki, nyoma sem volt a nyúzott fáradt bőrömnek, sokkal egyenletesebb, kisimultabb lett az arcbőröm, és kapott egy olyan természetes, egészséges ragyogást.  Alig hittem a szememnek, és nem értettem mi történt, majd leesett, hogy ezt bizony a krém művelte. A ragacsos érzés egyébként teljesen elmúlt, valószínűleg csak egy kis idő kellett míg beszívja a bőröm. A hidratáló hatása is meggyőzött, a bőröm tapintással érezhetően puhább lett. 

A krémnek most utánaolvastam. Hármas hatással fehérítő (a koreaiak nagy kedvence), ránctalanító és 25-ös fényvédő faktorral  rendelkezik.




Összességében engem teljesen meggyőzött! Pont terveztem egy BeautynetKorea rendelést, így felkerült a kívánságlistámra, amelyet holnap meg is mutatok. Szinte biztos, hogy meg is rendelem, mert nyáron, amikor sokszor nem viselek sem alapozót, sem bb krémet, tök jó lenne, ha ilyen szép lenne a bőröm. 

Ha felkeltette az érdeklődéseteket, mindenképpen ajánlom, hogy próbáljátok ki mintában, ha pedig bejött, mehet is a rendelés!

Nincsenek megjegyzések