Üzemeltető: Blogger.

Glamour-napi szerzemények


Idén is sikeres Glamour-napokat zártam. Az előre elkészített kívánságlisták szerintem nagyon hasznosnak bizonyultak, illetve az, hogy neten már előre nézelődtem a boltok kínálatában. Egy-két hirtelen fellángoláson kívül csupa olyan dolgot vettem, amire szükségem volt, de azért az is elmondható, hogy azokat a dolgokat, amelyekbe a boltban szerettem bele, is gyakran fogom hordani és nem csak a szekrényben porosodnak majd. 

A szerzeményeimről most képet nem készítettem, csak amit fenn láthattok, viszont egy jó hosszú videó keretein belül megmutatok (majdnem) mindent, amit beszereztem és a legtöbbről már az első benyomásaim is elmesélem.



Ti sikeresen zártátok a Glamour - napokat?

2 megjegyzés

  1. A vidit most nem tudom megnézni, de az a top szuper! :) Outfitet vele! .P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz, lesz mindenképpen! Egy már a fejemben is van, és még egy másikon is gondolkozom :D

      Törlés