Üzemeltető: Blogger.

#14 OOTD - Pastels


Bűn lenne ilyen gyönyörű időben nem kimenni a szabadba! Délután tettünk itt egy nagy kört a környéken, közben megejtettük az év második fagyizását. Régebben szinte csak gyümölcsfagyit ettem, mostanában viszont nem tudok leállni a csoki - főleg ha étcsoki - fagyiról, így ma is azt ettem, mézes puszedlivel párosítva. 


Fagyizás közben a padon ücsörögve és beszélgetve megláttam egy francia bulldogot. Azt hiszem meséltem már, hogy mennyire oda és vissza vagyok tőlük, amikor csak meglátok egyet szinte lefagyok és a hangom tíz oktávval feljebb megy. Képzeljétek egyszer csak odajött és feltette két mancsát a padra. Biztos megérezte, hogy mennyire szeretem a francia bulldogokat, bár amennyire szuggerálta a csokifagyim, valószínűleg rá fájt a foga, a gazdája alig bírta rávenni, hogy induljanak haza. 

Sétálás közben képeket is készítettünk a napi szettemről, most ezeket láthatjátok. A H&M-es pulcsit már láthattátok két outfit bejegyzéssel hamarabb, de úgy gondoltam nagyon jól menne a pasztellkék táskához, amit a minap vásároltam a Deichmannban. A nude magasarkúm most láthatjátok először. Bevallom nem végig volt rajtam sétálás közben, mert még betörésre vár és órákig nem tudnék sétálni benne megállás nélkül, de pont jók ezek a hétvégi séták arra, hogy amíg kényelmes sétálgassak benne. 






Pulcsi - H&M
Jeggings - H&M
Táska - Deichmann
Cipő - Deichmann
Nyaklánc - Ebay
Ujjperc gyűrűk - Six

Hogy álltok a pasztell színekkel?

6 megjegyzés

  1. A cipő kb mennyibe került? csudaszép ám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 4990 vagy 5990 még régebben vettem így nem emlékszem, de azt tudom, hogy még kapható :)

      Törlés
  2. Nagyon szép vagy! Gyönyörű az a pulcsi! Nagyon jó azzal a nyaklánccal! :)
    puszi

    VálaszTörlés