Üzemeltető: Blogger.

Top 5 tavaszi körömlakkom


Ha követtek instagramon vagy facebookon, akkor már láthattátok csatlakoztam Fruzsi tavaszi kihívásához. Egy picit lemaradtam a harmadik napom, azonban ma igyekszem behozni a lemaradást. A hatodik napon a top 5 kedvenc tavaszi körömlakkunk kellett megmutatni és gondoltam, ha már összegyűjtöttem őket egy kép erejéig, akkor itt a blogon is megmutatom őket. Ha tavasz, akkor nekem egyből a halvány, pasztelles árnyalatok jutnak eszembe, ilyen lakkokat válogattam össze.

Nem volt még régebben zöld lakkom, de a tavasz közeledtével szerettem volna egyet beszerezni. A választásom egy Rimmel 60 seconds lakkra esett, sokat áradoztam már róluk, és akárhányszor beszerzek egy újabb árnyalatot, nem kell csalódnom. A 835 Bright Back at You árnyalat egy csodás világoszöld, a valóságban ugyanakkor kicsit sötétebb, mint a képeken. A 622 Oh Boy You're so Fined szintén nem olyan régi szerzemény, szerintem egy igazi "Milka-lila". 


Fehér lakk nélkül egy évszakot nem tudnék elképzelni. A Lovely fehér lakkja lesz szerintem az első olyan lakkom, amit tényleg elhasználok nem csak beszárad, majd újraveszek. Egy másik Lovely lakk is bekerült a tavaszi kedvencek közé. Pasztelles, cukorkás színével nem lóg ki a sorból


Az Essence 174 purple sugar lakk egy hétfői szerzemény. Az Essence Colour&Go lakkokat lecserélik, mert új formula érkezik majd, így most minden lakkot 350 Ft-ért árusítanak ki. Sokszor meséltem már, hogy mennyire szeretem a körömlakkok közül a rózsaszínes lilás lakkokat, ezt az Essence lakkot is már régóta kerülgettem, most pedig, mivel nem voltam benne biztos, hogy visszatér ez az árnyalat, muszáj volt beszereznem. Ez a harmadik ilyen lilás rózsaszínes lakkom, ugyanakkor mind különböző, mert mindben más a lila és a rózsaszín egyensúlya. 


Nektek mely színek jelentik a tavaszt?

Nincsenek megjegyzések