Üzemeltető: Blogger.

2014 kedvencei


10 nappal új év után nekem is sikerült összegyűjtenem a 2014-es kedvenceim sminktermékek, hajápolás, parfüm, sorozatok, filmek kategóriában. Elsőre nem volt könnyű feladat, mert minimum kétszer ennyi termék jutott eszembe, de aztán igyekeztem a legnagyobb kedvencekre leszűkíteni a kört. 

Sminktermékek
Arcra való kedvenc termékeim közé a Max Factor CC krémet, Catrice Camouflage korrektort  és a Bourjois pirosítót 74 Rose Ambré árnyalatban választottam, ez a három termék már év eleje óta folyamatosan használatban volt, és év végére sem tudtam megunni őket. Az ajakra való termékeim száma az évben szépen növekedett, sok kedvencem lett ezalatt a 12 hónap alatt, de ha hosszabb távú és nem csak időszakos kedvenceket kell választani, akkor a Madre Bees mézes ajakápolójára és a L'oreal Colour Caresse Wet Shine Stain Romy árnyalatára esik a választásom. A szemhéjpúdereket nyár óta eléggé hanyagolom, így szemhéjpúder paletta nem is került a kedvencek közé, csak az Essence szemöldök szett, amit a szemöldököm elkészítése mellett szemhéjpúderként is gyakran használok. A szempillaspirál szinte sosem maradhat el, a L'oreal Colour Caresse Wet Shine Stain Romyjainál jobbat eddig nem igazán találtam, van persze pár kedvencem még, amit hasonlóan szeretek, de ebben az évben egyértelműen a Max Factor spirálok voltak többségben. Használtam és szerettem a 2000 Calorie spirálok közül a Dramatic Volume-ot és a Curved Brush Volume & Curl-t, illetve a Clump Defy-t.


Körömlakkok
Körömlakkok közül nagy kedvenceim a Rimmel körömlakkjai. A Rimmel Nail Rescue körömlakk megmentette a körmeim és olyan erőssé tette, mint még soha, a 60 seconds lakkok közül a 330 Highland ősszel, a 430 Coralicious pedig nyáron volt levakarhatatlan a körmeimről. Sokat használtam még a Lovely fehér lakkját (Nr 25), illetve az egyik kedvenc körömlakkárnyalatomban, lilásrózsaszínben pompázó  lakkjaim, a L'oreal Color Riche 828 Flashing Lilac-ot és NYC 264 Lincoln Square Lavender-t.



Hajápolási termékek
A samponjaim folyamatosan váltogatom, mert általában nem sokban szoktak különbözni, de az ide kerülő sampont már minimum négyszer újravettem. Ez a sampon a Balea After Sun samponja, ami sajnos nyári kiadás és jövő nyárig nem kapható, de akkor direkt vettem pluszba, így mostanáig kitartott. A balzsamok közt már jobban érezhető a különbség. Idén azt hiszem megtaláltam a hajam számára tökéleteset az Yves Rocher  Regeneráló balzsam személyében. Nagyon puhává, selymessé, könnyen kifésülhetővé teszi a hajam. A Tangle Teezer szintén nagy változást hozott. Annyira kíméletesen tudom most már kifésülni a hajam, hogy az hihetetlen, így pedig kevésbé törik a hajam és egészségesebb is.

Parfüm
Végignéztem a polcomon, ahol a parfümjeim tartom, és Shakira Elixir parfümét választottam az év illatának. A parfümjeim közül talán ez az az illat, amit minden évszakban tudok és szeretek viselni, és az illata is az egyik legnagyobb kedvencem az összes közül.



Filmek
Annyira nem volt jó év szerintem filmek tekintetében, így ahogy visszanéztem a 2014-es film listát. A Csillagok között jutott elsőként eszembe. Az év filmjei közül, amiket láttam mindenképpen ez tette a legmélyebb benyomást. A Demóna Angelina Jolie-val szintén remekre sikerült, sok bloggert és vloggert is megihletett és egy ideig mindenhol Demóna ihlette sminkeket lehetett látni.


Sorozatok
A Teen Wolf és az Arrow már kezdetek tavaly is a kedvenceim voltak, nem volt ez másképp 2014-ben sem. Ugyanakkor új - illetve csak számomra újakat, ugyanis mindkét sorozat már a pár éve képernyőn van - sorozatokat is felfedeztem magamnak, amik nagy kedvencemmé váltak, az egyik egy kis könnyed 20 perces vicces sorozat a New Girl, a másik pedig a komolyabb izgulós Walking Dead.


Nektek mik voltak a kedvenceitek 2014-ben?

Nincsenek megjegyzések