Üzemeltető: Blogger.

#12 Instamix - December


Egy éves az Instamix, pontosabban a sorozat, amiben minden hónap végén összegyűjtöm egy bejegyzésbe a hónapban készült instagram-os képeim (az Instamix nevet csak június óta viseli, előtte Hónapom képekben címszó alatt futott). Ennyi kép, mint most szerintem még nem gyűlt össze egy hónap alatt, lehet csak nyáron. Talán mert a vizsgáim ellenére is egy nyugis kellemes hónap volt, így visszatekintve.


#instadrink #coffee #hotchocolate

 
 
1-2 A Costa Coffee téli kínálata igazán jól sikerült, nem véletlen, hogy jó néhányszor betértem barátommal, barátnőimmel. A legfinomabb szerintem a mézeskalács latte, aminek tetejére egy nagyon aranyos (és finom) mézi sütit tesznek, de a narancsos forrócsoki sem rossz. // 3-4 Óriási felfedezés volt nekem, hogy mennyire jó a forrócsoki pillecukorral, ebből is eleget ittam a hónapban.


#santa #gift #diygift

 
 

1-2 Mikulás hozta // 3 Én egy DIY ajándékot készítettem Mikulásra // 4 Sosem voltam oda az aranyos zoknikért, mindig sima, egyszerű zoknikat hordtam, ez a karácsonyra kapott édes zokni azonban megváltoztatott. Szerintem beújítok még pár aranyos darabbal majd.


#xmasmarket

 

1-2 A Vörösmarty téren lévő karácsonyi vásárra kilátogattunk idén, erről egy képes bejegyzés is készült (katt)


#gingerbread #notd #nails

 
 

1 Én szaggattam ki a mézeskalácsokat // 2 A kész művek egy része. // 3 Anya angyal mézeskalácsai, amiket próbaként csinált, jól mutattak az arany fehér manim mellett :)) // 4 Hópelyhes ezüstös mani


#outfitoftheday #cats

 
 

1-2 Tegnap előtti outfit képek közül kettő // 3 Odáig vagyok ezért a kis foltos drágaságért // 4 Egy kosár macska + 1 <3





1 megjegyzés