Üzemeltető: Blogger.

Parfüm Péntek I. - DM parfümtalálkozó



Már nagyjából egy hónapja foglalkoztat ennek az új sorozatnak az ötlete a blogon, ugyanis egyre jobban érdeklődöm az illatok iránt, szeretnék jobban elmerülni az illatok világában, és ha már én okosodom a témában, titeket sem hagylak ki. Innen indult az új sorozat ötlete, ami aztán időhiány miatt péntekről péntekre tolódott a mai péntekig. A sorozatban találkozhattok majd általános információkkal a parfümökről, mint hogyan válasszunk parfümöt, milyen parfümkategóriák vannak stb., illetve lesznek a meglévő parfümjeimről kis ajánlók, leírások, esetleg lehet lesz kívánságlista, de majd még kiforrja magát ez a sorozat. A múlt hétvégén észrevettem, hogy a DM parfümtalálkozót szervez a jövő hétre, majd pici gondolkozás után jelentkeztem is. Óriási meglepetésemre szerdán kiderült, hogy a 15 szerencsés egyike lehetek, akik részt vehetnek és még jobban megismerkedhetnek a parfümökkel. A találkozó adta meg a végső lökést, hogy ne húzzam tovább és kezdjem el ezt a sorozatot, a mai, első Parfüm Péntek bejegyzésben erről mesélek nektek.


A parfümtalálkozó csütörtökön volt, így a reggeli suli, majd az azt követő munka után siettem a találkozóra. Amit már bánok, hogy nem vittem el fényképezőm, de nem akartam az egyetemre és munkába is cipelni, ráadásul még nincs külön táskája - mindegy is - máskor inkább magammal cipelem, mert így nagyon kevés képet készítettem. Valljuk be a telefonnal teljesen más fényképezni. Ennyi kis kitérő után folytassuk is a találkozóval. Habár félúton már pánikoltam, hogy késni fogok, szerencsére nem tettem, sőt én értem oda leghamarabb. Lassacskán aztán szállingóztak az emberek, de a várakozás sem telt azonban unalmasan, mert minimum 20-30 parfüm már ki volt pakolva a szobában és kedvünkre felfedezhettük őket.


Miután mindenki megérkezett kezdetét is vette a program, elsőként mindenki bemutatkozott pár szóban és elmesélte az egyik legkedvesebb illathoz kötődő élményét. Az én élményem az volt, amikor teljesen véletlen egy drogériában a parfümös polc körül bóklászva rátaláltam a régebben nagymamám által használt illatra. Elsőre le sem esett mit illatozok éppen, de aztán beugrott. Biztos ismeritek azt, amikor hirtelen az agyatokba villan egy kép, majd lassan összerakjátok, hogy ezt az illat/íz/táj... hozta elő belőletek. Ez az illat a mai napig nagy kedvencem és mindig örömmel viselem.


A bemutatkozás után szó volt a DM parfümkínálatról és az aznap, azaz november 20-án kezdődő nagy 50 és 25%-os parfümakcióról, ami már évek óta mindig van a DM-nél az ünnepek előtt. Szerintem az akció remek alkalom nemcsak a karácsonyi ajándékok beszerzése miatt, hanem magunk is meglephetjük új illattal/illatokkal, mert valljuk be 50%-os kedvezményt nem sokszor máskor kaphatunk egy parfümre, pláne nem ennyiféle parfümre.


Miután megismerkedtünk tehát pár DM-es információval, három parfümforgalmazó cég, a Prestige, a Coty és a Primőr képviselőinek előadásait hallgathattuk a parfümökről. Meséltek a parfüm történetéről, az illatjegyekről, illatkategóriákról, arról hogy hogyan készül a parfüm és pár összetevővel is jobban megismerkedtünk, illetve mindhárom cég bemutatta a legújabb parfümjeit,  pl. a Mexx Ice Touch megújított változatát,  Shakira Rock parfümét, a szürke 50 árnyalata ihlette Police illatokat és Lady Gaga Eau de Gaga unisex illatát, amiket azonnal meg is szaglászhattunk. Két elődadás között még finom vacsora is várt minket isteni desszerttel. A végén kis kötetlen beszélgetés volt, amiben a parfümöktől kicsit el is kalandoztunk és beszélgettünk például a DM Kedvencek dobozról is, majd egy kis nyereményjáték is volt, amiben én nem voltam olyan ügyes - a gyorsaságomon még csiszolni kell, de így sem távozott senki üres kézzel.


Nagyon jól éreztem magam, tanultam pár új dolgot a parfümökről, és lett pár új parfüm kiszemeltem is egyrészt magamnak, másrészt karácsonyi ajándékba. 
Köszönöm a lehetőséget a DM-nek!

Hogy tetszik a sorozat ötlete?Ti mennyire érdeklődtök a téma iránt?


3 megjegyzés

  1. Szerintem nem rossz ötlet. :) Nem vagyok olyan mélyen benne a parfüm témában de van pár nagyon-nagyon jó illat. Nem régen (talán egy hónappal ezelőtt) csináltam is egy blogposztot a kedvenc parfümjeimről, de ott nem beszéltem a parfüm kiválasztásról stb. :) A lényeg, hogy nekem tetszik az ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Mindenképp megnézem mik a kedvenceid :)

      Törlés
  2. Szerencsés vagy, hogy részt vehettél ezen a találkozón. :) A sorozat pedig szuper ötlet szerintem, engem is nagyon foglalkoztatnak a parfümök! :)

    VálaszTörlés