Üzemeltető: Blogger.

Furcsaság Japánból - Pure Smile Choosey Lip Gel Mask


Hétvégén szépülős napot tartottam és eszembe jutott, hogy még lapul jó néhány termék a Memebox-aimban, amit nem próbáltam ki, köztük a legfurcsábbal, ami egy ajakra való zselés pakolás. Az ajkaim kicsit szárazak voltak, így gondoltam itt az ideje kipróbálni ezt a Pure Smile Choosy Lip Gel Mask-ot, mert azt ígéri, hogy gyors látványos eredményt ér el a száraz ajkakkal.


Ha emlékeztek, még a Sweet land Memebox-ban kaptam két darabot is ebből a termékből a Shining vonalból, a White Pearl (ajkaimon) és a Pink Pearl (kezemben) változatot. Bár már ez is nagyon furcsán és viccesen néz ki feltéve, képzeljétek el, hogy van egy Black Pearl nevezetű, ami fekete színű, de van lila, arany és egy másik ízesített vonal is, ahol barack, gyógynövény, tej(?!), méz és gyümölcs ízekben/illatban kapható. Sok dolog nem olvasható le a csomagolásról, illetve leolvasható lenne, ha tudnék japánul vagy koreaiul, nem tudom melyik nyelven van rajta, mert bár egy Japán márkáról van szó, ha minden igaz Koreában gyártják, és hát a Memebox is onnan jött, az egyedüli, amit le tudtam olvasni, hogy e-vitamint, kollagént és hialuronsavat tartalmaz, és nem csak a White Pearl, hanem mind. Hogy ezen kívül extra hozzávalókat tartalmaznak-e a különböző "színek" és illatok, arról nem találtam információt. Meglepetésemre, ahogy utánakerestem ebay-en több márka hasonló termékét is megtaláltam. Árul ajkakra való pakolást például a Tony Moly és az Etude House is.




Kibontva a csomagból, egy nagyobb száj alakú zselés maszk látható, ami két műanyag lap között van, illetve egy fehér műanyag száj alakú lap is van a két műanyag lap között (a képen ez és a zselés lap el van csúszva.), és valami folyékony dologgal vannak körbevéve kellemes visszafogott illattal. Láthatjátok elég nagy, így az ajkaink környékét is ápolja. Megtisztított arcra kell feltenni, zselés állagának köszönhetően könnyen feltapad és nem is csúszkál el az 5-30 perc alatt amíg fennhagyjuk. Miközben fenn volt hideg, picit bizsergető érzést keltett, egyáltalán nem zavarót, inkább kellemeset. Mikor levettem teljesen meglepődtem, ugyanis az ajkaim tényleg nagyon finom puhák, selymesek lettek és kisimultak, a kis száradtságnak nyoma sem volt.


Nekem tehát nagy meglepetésemre szuperül bevált, a másikat félre is teszem, mert kíváncsi vagyok igazán kicserepesedett ajkakkal mit kezd. A most használtat is visszacsomagoltam hátha még többször is fel tudom használni, olyan lötty maradt a műanyag között, úgyhogy valószínűleg még egyszer mindenképp jó is lesz. Nem próbáltam és nem is fogom, de mellbimbókra is ajánlja a csomagolás. Az ára ebay-en 800 Ft körül van, szerintem S.O.S. terméknek jó lehet, ha kiszáradnak az ajkaink és már annyira, hogy ajakbalzsammal helyre hozni több napos meló lenne. Esküvő, szalagavató és fontosabb események előtt mindenképp ajakmentő lehet!



Kipróbálnátok? Nektek mi volt a legfurcsább termék, amit kipróbáltatok?


10 megjegyzés

  1. Valóban elég bizarr :D De lényeg hogy bevált :) nem is értem hogy ennyi furcsaság kinek a fejéből pattan ki. Biztosan pihent agyú figurák lehetnek : D

    VálaszTörlés
  2. Hű, a kezdőképet elnézve nem tudtam mire számítsak, de biztos jó lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepő, hogy tényleg jó, nem is számítottam rá. Majd még a rózsaszínt ha felteszem még szebb leszek :D

      Törlés
  3. Ezt a fura cuccot ki a fene találta ki?:D
    Nekem eszembe nem jutott volna, hogy ilyen van. De kellemesen csalódtam a teszted alapján. Kétlem, hogy valaha is kipróbálnám mert nagyon ritkán szàrad ki a szám de azért arra kiváncsi vagyok, hogy a nagyon cserepes ajkakkal mit tesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt nem értem miért ilyen nagyra találta ki :D Láttam képet, mikor kerestem az összetevők után, hátha valami, ahol a csajszinak a "ráncait" (hirtelen nem jut eszembe jobb szó) kisimította az ajkain :o

      Törlés
  4. Otthon dilisnek néznének ha egy ilyen hatalmas szájjal mászkálnék. :D De lehet h kipróbálom. :3 Jónak ígérkezik:D Amúgy, nem lehet feldarabolni h több alkalommal tudd használni? Végül is elég nagy. 3 db kiférne belőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mertem én sem kimenni a szobából :D Mondjuk engem már így is amiatt amiket a hajamra kenek dilisnek néznek :D Gondoltam a feldarabolásra én is, a még megmaradtat lehet feldarabolom majd. :)

      Törlés
  5. Az első kép díjnyertes, nagyon nevettem rajta :D :D :D
    Érdekes, biztos jó, de én nem bírnám ki nyugton, a szempilla festetésnél is minden bajom van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háhá! :D A legrosszabb volt, hogy nem tudtam mosolyogni, pedig ha fényképező irányul rám, még ha csak én is fényképezem magam, akkor is reflexből egyből mosolygok :D

      Törlés