Üzemeltető: Blogger.

#10 Instamix - Október


Azt hiszem az ősz még gyorsabban telik mint a nyár, de legalább gyorsan haladunk a karácsony felé és észre sem veszem már megint nyár lesz, merthogy nagyon hiányzik ám. Amikor jó idő van azt nagyon élvezem, de ha hidegebb, és főleg esős azt nagyon nem. Szerencsére még jó néhány meleg napunk volt a hónapban, ezt ki is használtam sokszor és outfit-et fotóztunk. Ennyi kis hónap-összefoglaló után lássuk az előző havi instagramképeket!

#coffee #hotchocolate #pizza #chocolate

      

1 Glamour-napi Starbucks - még mindig isteni a Pumpkin Spice Latte // 2 Andival (andicreative/eyelinerandsmile) végre tudtunk találkozni és forrócsokiztunk egyet // 3 Pizzaaa!!! A múltkori csalódás után ezek most isteniek voltak! // 4 Kukoricás Milka, furcsa, de nem rossz, azért vannak nála nagyobb kedvenceim.

#newin



1 Új fényképező!!! // 2 Tükör a DM-ből 50 pontért // 3 Újravettem a Lush hennatömbjét, és így most megint nagyon vörös a hajam :)

#outfitoftheday

    
    


#selfie

   


#fog #vapour

     

1 Kicsit ködös az idő mostanában, azt hiszem ha a napközbeni ködöt nézzük ez volt a legnagyobb // 2  "Valaki" = a barátom összefirkálta az ablakom, míg zuhanyoztam, egy picit megijedtem hirtelen, ahogy észrevettem


Nincsenek megjegyzések