Üzemeltető: Blogger.

Konad illatos körömlakk - Orange - H03


Alig vártam, hogy a körmeimre kenjem a trópusi gyümölcsös Memebox-ban kapott Konad illatos körömlakkot, egyrészt kíváncsi voltam az illatára, másrészt már régóta szerettem volna egy narancs körömlakkot, de aztán végül sosem vettem, és kíváncsi voltam hogyan mutat majd a körmeimen. 

A körömlakk illata természetesen illik a színéhez. Ehhez a csodás narancssárgához narancs illat társul. Az illat már a felkenés közben elkezd érződni, de ekkor még érződik az a tipikus szúrós körömlakk illat is, azonban száradás után már csak a csodás narancs illat marad. Kb. egy-két napig marad meg az illat, míg érezhető volt szinte óránként szagolgattam a körmeim, kívülről nagyon vicces lehetett. 



Az ecsete vékony, a körömlakkjaim közül a legvékonyabb, de nekem bejött ez a méret, a felvitel egyszerű és nem csíkoz. Viszonylag gyorsan szárad, két rétegben az igazi a fedése. Tartósság szempontjából közepes, olyan 3-4 napot bír alap- és fedőlakk nélkül.




Szeretitek a narancssárga lakkokat? Próbáltatok már illatos körömlakkot?


Nincsenek megjegyzések