Üzemeltető: Blogger.

Hónap kedvencei - Július


Ez a hónap is eltelt és már megint csak egy hónap maradt a nyárból. :( Sikerült végre kipihennem az előző félév fáradalmait, hiszen hónap elején nyaraltam, majd itthon is szinte csak pihentem. Pont ezért nem sok terméket használtam, itthon főleg smink nélkül mászkálok és amikor kimozdultam sem vittem túlzásba, az arcápolásban lusti voltam, egyedül talán a hajammal foglalkoztam többet. A kedvenceimen ezek az arányok nem látszanak, de csak mert nem akartam ellőni a készülő hajápolási rutin videóm összes termékét.


Missha Under Eye Brightener korrektor: Ismét rátaláltam! Nagyon pici mennyiség elég belőle, és jó, már-már a tégelyessel vetekszik a fedése, így a pattanásokra is tökéletes, nemcsak a szem alá. 

Maybelline The Colossal Go Extreme Volume szempillaspirál (vízálló): Az előző bejegyzésben olvashattatok róla, így most nem írnék sokat. Gyönyörűen dúsít és nagyon tartós, szoktam is a micellás vízzel is szórakozni a lemosásakor!

Maybelline Color Tattoo 35 On and on bronze: Régi új szerelem. Sosem voltam annyira oda érte, mint mások, mert bár csodás szín és igazán kihasználható, teljesen a szemhéjamon mégsem éreztem magamnak. Most viszont már tökéletes, lehet a jelenlegi bőrtónusomhoz passzol ilyen jól, vagy csak az hatott rám, hogy egy ideig nem használtam. Nagyon tartós még a rejtett szemhéjamon is, nem gyűlik össze a mélyítővonalban kibírja a forró napokon is.

Miss Sporty Instant Colour & Shine ajakfény 002 Plum Twist: Szerintem a bordó az egyik legkevésbé nyárias szín, én mégis most szerettem bele. Ez csak azért van, mert sosem volt még ennyire bordó rúzsom, mikor kipróbáltam ezt a terméket az ajkaimon, egyből megtetszett és tudtam nem érdekel, hogy őszies, én akkor is viselni fogom! Egy rétegben egy enyhébb színt lehet elérni, több rétegben pedig kijön az igazi bordó színe. Utóbbi változatot inkább őszre tartogatom. Nagyon krémes, kellemes viselet és nem szárítja az ajkakat. 

Essence Glossy Lipbalm Strawberry Cheese Cake: Ez egy világosabb rózsaszínes szájfény, ami az én pigmentáltabb ajkaimnak színt nem sokat, inkább csak fényességet és csillogást. Ha sima egyszerű ajkakra vágytam, mindig ezt kentem fel. Az illata nem olyan jó, mint hangzik, eléggé mű, de a szánkra felkenve ezt nem érezzük.

Lovely Classic Nail Polish Nr. 25: Csodás ez a fehér lakk, hihetetlen, hogy ilyen jól belenyúltam az első fehér lakkom megvételekor. Egy rétegben már-már teljes a fedése, de azért kettőben az igazi. Hosszantartó és még az ára is szuper!

Avon naturals orchideás és áfonyás testpermet: Sosem értettem mi ezekben annyira jó -  na most már tudom! A forróságban a parfümöket mellőzöm és inkább ezzel fújogatom magam. Csodás édeskés az illata, nem tart sokáig, de legalább gyakran frissíthetjük fel az illatot és ezzel magunk.

Balea After Sun sampon: A "Hogyan váltak be amiket a nyaralásra vittem" bejegyzésben már írtam róla, mennyire szeretem. Csodás az illata, jól tisztít, és puhává teszi a hajat. A nap vagy víz által kiszárított hajat is érezhetően jobbá teszi, emellett UV védőt tartalmaz.

Levendulás citromos test- és arcradír (DIY): Mivel szeretnék egyenletesen barnulni, ezért középpontba került a testradír, igyekszem nem elfeledkezni a használatáról. Próbáltam egy boltit is, de ez sokkal jobban teljesít. A kókuszolaj miután leradíroztuk a bőrünk, kiválóan ápolja és hidratálja, a citromfű olajtól és citromtól pedig isteni citromos frissítő illata van, egy pici levendulás beütéssel.



Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban?


1 megjegyzés