Üzemeltető: Blogger.

Ebay szemle - Kiegészítők


Bevallom rossz voltam. Ismét beszippantott az ebay és rendeltem néhány dolgot, amit természetesen egy nagy böngészés előzött meg. Főként hangsúlyos statement nyakláncok és fülbevalók, csajos órák és napszemüvegek után kutattam, gondoltam megmutatok pár gyöngyszemet azok közül, amikre bukkantam. Köztük van az is, amit végül megrendeltem, de nem tettem ide az összeset közéjük, legyen egy kis meglepi. Amint megérkeznek természetesen majd láthatjátok mind.


3,59 $ ~ 769 Ft

1,69 GBP ~ 407 Ft

1,45 $ ~ 331 Ft


2,69 GBP ~ 1055 Ft


4,69 $ ~ 1070 Ft

1,93 $ ~ 440 Ft

2,13 $ ~ 500 Ft 

3,39 $ ~ 775 Ft


2,39 $ ~ 546 Ft


5,99 $ ~1368 Ft Katt
1,99 $ ~ 683 Ft Katt
4,99 $ ~ 1140 Ft  Katt

1,81 $ ~ 415 Ft

2,18 $ ~ 466 Ft


Nektek mik tetszenek a legjobban? Rendeltetek mostanában Ebay-ről?


10 megjegyzés

  1. Hasonló órákat rendeltem én is még jún. 8-án, de sajnos még nem érkeztek meg. Kezdek elkeseredni :(.
    Bevallom engem a statement láz annyira nem vonz. Vajon velem van a baj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tesómnak rendeltem tokot, és már kicsúszott az időből pár nappal, írtam is az eladónak erre rá egy napra megérkezett :D Szerintem meg fog érkezni, csak lassan :)) Te akkor olyan vékony ékszeres lány vagy? :D Szerintem egyáltalán nincs veled baj, ha a stílusodhoz nem is illik és nem jönnek be, akkor nem kell semmit erőltetni, csak azt hordani, ami igazán te vagy. Nekem meg nagyon tetszenek de én pl. szörnyen lusta vagyok reggelente és sokszor semmi ékszert nem rakok fel, mert egyszerűen elfelejtem :D Rá kéne magam szoktatni, mert itthon pihen már így is egy csomó szépség.

      Törlés
    2. Köszi a választ! :) Már amúgy bejelöltem, hogy még nem kaptam meg a termékeket.
      Nem is igazán a vékony ékszeres lány, mert vannak nagyobb darabjaim is, csak a színes gyöngysoros és medálos, meg egy pár hosszú láncos "órám" van. De a legkedvencebb egy ilyen baglyos, egyszerűen kb. mindig azt hordom :))
      Én is lusta vagyok, de igyekszem azért legalább egy fülbevalót elkapni:)).

      Törlés
  2. Nagyon szépek. :) Főleg a virágos órák és a fülik tetszenek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megsúgom az egyik virágos órát meg is rendeltem , de hirtelen nem is rémlik melyiket, mert az összes tetszett és alig tudtam választani :D

      Törlés
  3. Csodás dolgok! Az órák engem is beszippantottak!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ráadásul ennyiért... nem lehet nem megrendelni :D

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. A virágos óra valami eszméletlen:) Nagyon tetszik, bár az ékszerek is csodásak!:)

    http://beautyfromregi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alig akartam elhinni az óráról, hogy ez most tényleg ennyiért... annyira szépek!

      Törlés