Üzemeltető: Blogger.

DIY arcmaszk tág pórusok ellen - csak 3 összetevőből!


Megmaradt a sütés-főzésből egy kis tojásfehérje? Semmi gond, használjuk fel szépségünk ápolásában, készítsünk pórusösszehúzó maszkokat! Merthogy a tojásfehérje összehúzza a tág pórusokat, emellett feszesít és eltávolítja a felesleges zsírt a bőrről. Ez utóbbi miatt a zsíros bőrűeknek igazán szuper, kombinált és normál bőrtípussal rendelkezőknek is, de akiknek száraz bőrük van kevésbé ajánlott. 




A mennyiségeket nem kell annyira komolyan betartani. Igazából egy tojás fehérje akár több alkalomra is elég, mert nem kell sok egyszerre, ehhez én egy fél evőkanál mézet és olyan 5-6 csepp citromlevet tettem, de teljesen érzésből. A tojásfehérje jótékony hatásairól már írtam, lássuk a másik két hozzávalóét. A méz táplálja, hidratálja, ragyogóvá varázsolja, és, csakúgy mint a tojásfehérje, feszesíti a bőrt. Mivel tele van antioxidánsokkal, ezért segít csökkenteni az öregedés jeleit és lassítja azt. A citromlé segíti a hámlást, fertőtlenítő hatása miatt a pattanásokra is hasznos. Ezeket tehát csak össze kell keverni, a tojásfehérjét félig felverni és kész is!

Felkenés előtt tisztítsuk meg a bőrünk. Ahogyan a videóban is láthattátok a keveréket az ujjaimmal kentem fel az arcomra a szemeim környékét kihagyva. Ezután 10-15 percet hagyni kell az arcom, amíg meg nem szárad, végül pedig langyos vízzel lemosni.

Én imádom ezt az arcpakolást! Miután lemosom, a bőröm feszesebb, puhább és ragyogóbb lesz. Ha kipróbáltátok, akkor írjátok meg, nektek hogyan vált be, illetve, ha van bevált otthon elkészíthető arcmaszkotok, akkor írjátok meg!


Nincsenek megjegyzések