Üzemeltető: Blogger.

Rimmel Salon Pro lakk - 402 Urban Purple


Miután az egyik Rimmel 60 seconds lakkba beleszerettem (teszt róla hamarosan), kaptam ajándékba ezt a Rimmel Salon Pro hosszan tartó lakkot 402-es Urban Purple árnyalatban. Neve ellenére inkább bordó színe van, mint lila, a lakk gél lakkokhoz hasonló finishű. Azt ígéri, hogy akár 10 napon át tart. Vajon tényleg tart eddig?



Az ecsete se nem túl nagy, se nem túl kicsi, pont jó méretű, így a lakk felkenése egyszerű, ez köszönhető a lakk állagának is. Amivel egy kis problémám van az a száradási idő. Nincs vele semmi gond, ha a legtöbb lakkhoz hasonlítjuk, teljesen normális, de annyira elkényeztetett a 60 seconds lakk, hogy utána akármit kentem volna a körmömre, a száradás óráknak tűnt volna. És akkor arról hogy meddig is tart, ha már hosszan tartó lakkról van szó. Igazából ebből a szempontból egy picit jobbat vártam, 10 napot alap és fedőlakk nélkül nem bír, inkább olyan 5-6-ot, még viselhető kopással maximum 7-et. Nem rossz, nem rossz, de az ígért 10 nap túlzás. Összességében elégedett vagyok vele, tetszik a színe és az az 5-6-7 nap nem olyan rossz. Ha találok valami szép, különleges árnyalatot nem fogok sokat gondolkozni a megvételén.



Kapható: Rossman, Müller
Ár: kb. 1300 Ft


9 megjegyzés

  1. Nagyon szép színe van, bár nekem inkább magenta, mint lila! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az átlátszó fedőlakk can meg az viszon makulátlanul hozza a 10 napot és ha gagyibb lakkokat kenek alá azok is birják 2nap helyett 5ig is ....ugyh imádom lassan elfog ugyh ujra is fogom venni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tök jó! Lehet beruházok egyre akkor, ha ilyen jó! Köszi a tippet :)

      Törlés
  3. Ahh dejó kis színe van :) Most nyárra is tökéletes, de majd ősszel is szeretni fogod szerintem, mert kicsit bogyós beütésű a színe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor megkaptam pont erre gondoltam, hogy ősszel mennyit fogom viselni, de így nyáron is biztos a körmeimre kerül majd párszor :))

      Törlés
  4. Ősszel sokat kerestem egy ilyen színt. Vettem is egyet, de sajnos a DM megvilágítása nagyon megtévesztő és utána derült ki, hogy a lakk valójában barnás-bordó. -.- De ez a szín gyönyörű! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is eddig a lakkokkal szívtam meg legjobban a világítás miatt. De akkor most ősszel már nem kell nagyon keresgélni :D

      Törlés