Üzemeltető: Blogger.

Miss Sporty újdonságok


A Miss Sporty tavasszal érdekes újdonságokkal jött ki. Piacra dobott rúzsceruzákat, színes szempillaspirált és homokhatású lakkokat, így felzárkózott a többi márka mellé, és ezeken kívül még új szemhéjpúderekkel is bővült a készlet. Igazi rúzsmániásként a rúzsceruzák érdekeltek legjobban, de a színes szempillaspirálokat is már rég ki szerettem volna próbálni. Lássuk mi hogyan vált be!


Miss Sporty Instant Colour & Shine ajakfény

Hivatalosan nem is rúzsceruzákról van szó, ahogyan fentebb említettem őket, hanem ajakfényekről. Igazán különleges termék ebből a szempontból, állagra a nagyon könnyed rúzsokat idézi, szájfényekhez hasonló finish-sel, ugyanakkor a szájfények ragacsos, általam kevésbé kedvelt állaga nincs meg benne. A csomagolásuk igazán fiatalos és csajos, a végén műanyag kupakkal, engem a pálcika alakú cukorkákra emlékeztet. Tekerős, mint a legtöbb hasonló termék, de sajnos találkoztam már hegyezőssel, ami egyáltalán nem praktikus, hiszen a hegyezéssel kell bajlódni és még terméket is "pocsékolunk", szerencsére itt ez nem fordul elő. A csomagolás csak 1,1 g terméket tartalmaz, ami nem olyan sok, főleg úgy, hogy ahhoz, hogy elérjük az intenzívebb színt többször kell áthúzni őket az ajkakon és ezzel jobban, gyorsabban fogy a termék. Pigmentáltság szempontjából eléggé különböznek, ahogyan általában, a világosabb árnyalatok  kevésbé, míg a sötétebb, élénkebb árnyalatok jobban pigmentáltak. Az ajkakon nagyon kellemes viselni őket, nem szárítanak, igaz nem is érződik, hogy hidratálnának.

Két ajakfényem van a lilás rózsaszín 020 Candy Plum, ami tényleg egy igazi cukorka szín és a bordós 002 Plum twist, ami az első ilyen sötétebb bordó árnyalatom, de amint felkentem teljesen beleszerettem magamon ebbe az árnyalatba, nem egy nyárias árnyalat, de engem nem zavar. Mindkettő tartalmaz nagyon apró csillámokat, Plum Twist-ben arany csillámok, míg a Candy Plum-ban lilás kékes csillámok találhatók, de tényleg annyira aprók, hogy szinte láthatatlanok. Mindketten egy kicsit befogják az ajkakat, a sötétebb bordós árnylatnál ez szembetűnőbb, így miután elkezd kopni is marad egy kis szín az ajkakon.




Miss Sporty Fabolous Lash Extreme Purple Mascara
Igazán divatosak ezen a nyáron a színes pillák, szinte már kötelező darabnak számítanak. Nekem legjobban a türkiz és lila árnyalatok tetszenek, amik a sötétbarna szememhez ráadásul remekül passzolnak is. A Miss Sporty levendula árnyalatával első látásra levett a lábamról!

A spirál keféje sörtés, a vége felé keskenyedik, használatkor kényelmes. Egy picit több festéket vesz fel, mint kéne, főleg a végein, ezt a képen is láthatjátok. Több rétegben kell felkenni a pillákra, hogy elérjünk a szép levendula színt. Bevallom kicsit csalódtam, mert nagyobb Wow! hatásra számítottam, de talán azért is maradt ez el, mert ez egy kevésbé ütős, vibráló szín, mint egy türkiz, amilyen színű szempillaspirál egyébként szintén kapható a Miss Sporty kínálatában. Így, hogy nem egy túl "kiugró", szembetűnő szín, én akár a hétköznapokon is szívesen használom, ha meg színesíteni szeretném a natúr sminkem.

Gyönyörű színének nem tudtam ellenállni és muszáj voltam tusként is kipróbálni, így még jobban tetszik, mint spirálként, hihetetlen jól mutat! 




Miss Sporty Studio Colour Mono Eye Shadow  117 Candy
Ez az árnyalat egy igazán nyárias, számomra a tenger és a sellők világát idéző szín. Nagyon különleges, (vagy én vagyok színvak), a tégelyben nekem teljesen kékesnek látszott, viszont kézfejen és szemhéjon máris előjött a valódi, azaz zöldes, aranyosan fénylő színe. Első használatkor meglepődtem mennyire pigmentált, viszont a pigmentáltság sajnos csak akkor jön elő, ha az ujjainkkal visszük fel. Az ecseteim nagyobb részével nem működik jól, mert valamiért keveset vesznek fel belőle. Ha mégis ecsettel próbálkoztam, akkor csak nagyon minimális porzást tapasztaltam.



Végül hoztam egy sminket, amiben a szempillaspirált és a szemhéjpúdert használtam. A Miss Sporty szemhéjpúdert felvittem a teljes mozgó szemhéjamra, a belső szemzugot pedig egy világosabb csillámló arany highlight színnel emeltem ki (Sleek Vintage Romance - Meet in Madrid). Végül pedig az Essence egyik már kivont arany szemceruzájával húztam tusvonalat, illetve húztam ki az alsó szempillatöveket. Alulra került a Miss Sporty lila szempillaspirálja, a felső szempilláimra pedig a Max Factor Clump Defy spirál.


A termékeket tesztelésre kaptam, de ez a véleményemet nem befolyásolta.


Összességében egyértelműen a legnagyobb kedvenceimmé a rúzsceruzák, azaz az ajakfények váltak. Mi más?! Megleptem ezzel valakit? Szerintem mindenképp megéri vetni rájuk egy pillantást az üzletekben.

Nektek melyik termék tetszik a legjobban? Próbáltatok már vagy szeretnétek kipróbálni színes szempillaspirálokat?


3 megjegyzés

  1. Nekem a rúzsceruzák közül a korallos árnyalat tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a rúzsceruzák tetszenek a legjobban. :) A színes szempillaspirál egyáltalán nem tetszik. :/

    VálaszTörlés
  3. Ez a lila szempillaspirál nagyon klasszul néz ki :)

    VálaszTörlés