Üzemeltető: Blogger.

Miss Sporty Crush on you körömlakkok


A Miss Sporty szemrevaló újdonságokkal jött ki tavasszal és az újdonságok között voltak a Crush on you 3D textúrájú körömlakkok is, amik tulajdonképp a most igen népszerű homokhatású lakkok közé tartoznak. A Crush on you lakkok két árnyalatban kaphatók, az egyik egy igazán nyárias trópusi pirosas narancs, a másik pedig egy gyönyörű bordó, mindkettőben rengeteg arany csillám található.









A lakkok két rétegben fednek teljesen, a képeken is ennyi rétegben láthatjátok. Gyorsan száradnak. A tartósságukra nem lehet panasz, ugyanis 4 napig kopás nélkül bírják, az ötödik napon már elkezdett lepattogni egy-két körmömről, ezért lemostam. A felülete érdes ugyan, mint a homoklakkoké általában, de nem nagyon akadtam bele semmibe, vagy zavart, hogy ilyenek a körmeim, mert sajnos volt már homoklakk, aminél zavart az érdes felülete. A lemosásával szenvedtem egy kicsit, még a szuper Isana mandulás lemosóval is, de ez ugye a csillámos és homok lakkok velejárója, főleg, hogy ez a lakk mindkettő. Mire lemostam a körmeim tiszta csillámos lettem, de amilyen szép lakkokról van szó megéri. Szerintem a narancs az egyik kedvenc nyári lakkom lesz, a bordót pedig ősszel fogom nagyon sokat hordani. Az áruk baráti, 599 Ft-ért lehet őket megvásárolni.

A termékeket tesztelésre kaptam, de ez a véleményemet nem befolyásolta.

Ti szeretitek a homok hatású lakkokat? Melyik márka ilyen lakkja vált be vagy tetszett legjobban?


5 megjegyzés

  1. Köszi a bejegyzést! Szerintem meg fogom venni mindkettőt. :) Nekem még nem volt homok hatású lakkom, de egy próbát mindenképp megér. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megéri kipróbálni a homok hatású lakkokat :)

      Törlés
  2. Érdekes, mert a legutálatosabb szín számomra a narancssárga, de ebben a kompozícióban kifejezetten tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán mert nem olyan nagyon - nagyon narancssárga, hanem olyan kevert szín :)

      Törlés
  3. Nekem egyik sem tetszik most, valahogy rájuk nézek és azt érzem, hogy ez nem az igazi :)

    VálaszTörlés